نسخه چاپی

پلیس پایتخت: زن دستگیر شده عربی صحبت می كرد

رئیس پلیس پایتخت گفت: زنی كه دستگیر شده است از الفاظ عربی استفاده كرده و مردم او را شناسایی كردند.

به گزارش نما به نقل از میزان، سردار ساجدی نیا رئیس پلیس تهران در تشریح حوادث تروریستی تهران گفت: دو تروریست مرقد امام پس از ورود تیر اندازی را آغاز کردند. این افراد جلیقه انفجاری داشتند. اولین تروریست قبل از هر اقدامی با تیر اندازی ماموران به هلاکت رسید. نفر دوم وقتی خود را در محاصره دید به سمت مقر انتظامی آمد که با تیر اندازی ماموران به علت انفجار جلیقه انفجاری اش به قتل رسید.

وی در ادامه به حادثه تروریستی مجلس اشاره کرد و افزود: عوامل حراست مجلس جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند، اقدام ماموران باعث شد تا تلفات مردم کمتر شود. اگر نیروهای حفاظت راه را باز نمی کردند، تلفات مردمی بسیار بیشتر می شد.

وی در ادامه از دستگیری چند مظنون در محدوده مجلس و حرم خبر داد و عنوان کرد: بازجویی از مظنونان دستگیر شده ادامه دارد.

سردار ساجدی نیا در مورد زن دستگیر شده نیز گفت: زنی که دستگیر شده است از الفاظ عربی استفاده کرده و مردم او را شناسایی کردند.

رئیس پلیس تهران عنوان کرد: بعد از اقدام تروریستی روز گذشته سطح امنیتی را در مترو، استادیوم های ورزشی، تالارها و میدان های اصلی را افزایش داده و حضور ماموران پر رنگ شده است،شب گذشته در ۹۳ نقطه شهر برنامه های مذهبی و فرهنگی برگزار شد.

رئیس پلیس تهران در ادامه بیان کرد صدای مهیب انفجار در اتوبان مدرس مربوط به اتصالی برق و حادثه ترانس برق بود.

وی همچنین بیان کرد سطح امنیتی موجود در تهران از سوی پلیس تا روزهای آینده ادامه دارد.

رئیس پلیس تهران در پایان گفت: برای مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی از ساعت ۱۳ محدودیت تردد از میدان انقلاب تا چهارراه کالج اعمال می شود، خودروهایی که در مسیر پارک شوند به پارکینگ منتقل می شوند.

۱۳۹۶/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...