نسخه چاپی

عربستان عذرخواهی كرد

فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه ای از فدراسیون فوتبال استرالیا به خاطر رفتار بازیكنان این تیم در جریان 1 دقیقه سكوت برای كشته شده های لندن عذرخواهی كرد.

به گزارش نما شب گذشته دو تیم در مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که بازی در نهایت با پیروزی 3-2 استرالیا به پایان رسید. در ابتدای بازی، در حالی که استرالیا در حال ادای احترام به دو شهروند استرالیایی بودند که در حادثه تروریستی لندن کشته شده اند، بازیکنان عربستان بدون توجه به این موضوع در حال گرم کردن بودند. این موضوع از شب گذشته به تیتر یک خبرگزاری ها تبدیل شده و در شبکه های اجتماعی واکنش های تندی علیه عربستان به همراه داشته است.
حال فدراسیون عربستان با انتشار بیانیه ای عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده:" فدراسیون فوتبال عربستان صعودی عمیقا ناراحتی و عذرخواهی خود را بابت اقدام برخی از اعضای تیم مان در جریان یک دقیقه سکوت برای کشته شده های لندن ابراز می‌کند. بازیکنان هیچ پیش زمینه بدی نسبت به کشته شدگان نداشتند و قصد توهین به دوستان، خانواده ها و یا کس دیگری را ندارند. فدراسیون فوتبال عربستان هر گونه تروریسم و افراطی گری را محکوم می‌کند و همدردی خود را با کشته شده های بریتانیا اعلام می‌کند."

منبع: العالم

۱۳۹۶/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...