نسخه چاپی

خلبان گمشده مورد اصابت گلوله قرار گرفت +عكس

عکس خبري -خلبان گمشده مورد اصابت گلوله قرار گرفت +عکس

"جیك جیلنهال" بازیگر مطرح سینمای هالیوود كه در آخرین فیلم خود یعنی "اوكجا" خوش درخشیده این بار به فكر بازی در فیلمی جنگی افتاده است.

به گزارش نما به نقل از میزان، "جیک جیلنهال" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در آخرین فیلم خود یعنی "اوکجا" خوش درخشیده این بار به فکر بازی در فیلمی جنگی افتاده است.

وی قصد دارد تا به زودی ساخت یک پروژه سینمایی با موضوع جنگ جهانی دوم را آغاز کند. بازیگر 36 ساله امریکایی علاوه بر تهیه‌کنندگی، در نقش شخصیت محوری این فیلم تاریخی مقابل دوربین می‌رود.

جیلنهال این بار در فیلمی با نام "خلبان گمشده" که اقتباسی از کتابی با همین نام نوشته "ست مایروویتز" است نقش آفرینی می‌کند.

کتاب "خلبان گمشده" داستانی حقیقی است که برای "آرتور مایروویتز" خلبان جنگنده ب-24 رخ می‌دهد و در سال 1943 در فرانسه تحت اشغال هدف گلوله رژیم نازی قرار می‌گیرد.

مایروویتز در دورانی که مخفیانه در یکی از روستاهای فرانسه زندگی می‌کند با مارسل تیاندر رفیق می‌شود، کسی که بنیان‌گذار یکی از گروه‌های مقاومت فرانسه است و به او کمک می‌کند از تهدید افتادن به دام گشتاپو در امان بماند. بعد از شش ماه زندگی مخفیانه، مایروویتز عاقبت موفق می‌شود از طریق نقشه‌ای به دقت تنظیم شده با کمک یکی از موفق‌ترین خلبانان جنگی از فرانسه بگریزد.

۱۳۹۶/۳/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...