نسخه چاپی

عامل ركود بازار خودرو به روایت نمایشگاه‌داران

نایب رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به وضعیت ركودی بازار خودرو، گفت: قدرت خرید مردم در بازار خودرو كاهش پیدا كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: نایب رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با اشاره به وضعیت رکودی بازار خودرو، گفت: قدرت خرید مردم در بازار خودرو کاهش پیدا کرده است.

غلامحسین قاسمیان درباره وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: در حال حاضر بازار در رکود به سر می‌برد؛ مگر این‌که کسی به خودرو نیاز داشته باشد و به سراغ بازار بیاید و خودرو بخرد.

وی افزود: این در شرایطی است که برخی خودروهای داخلی گران شده‌اند، اما کسی که واقعا نیاز به خودرو داشته باشد، هم‌اکنون خودرو می‌خرد.

نایب رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران تصریح کرد: بازار رونقی ندارد و همین‌طور در حالت رکود به سر می‌برد.

قاسمیان در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازار را بعد از ماه‌رمضان چطور ارزیابی می‌کنید و آیا بازار با شروع فصل تابستان رونق خواهد گرفت؟ عنوان کرد: معلوم نیست، چند سال است که بازار رونق نداشته و نمی‌توانیم وضعیت آتی بازار را پیش‌بینی کنیم.

وی متذکر شد: تا زمانی که بازار ساخت‌وساز رونق نگیرد، سایر بازارها نیز رونق پیدا نمی‌کند. چون 150 شغل به آن ارتباط دارد.

نایب رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران ادامه داد: مردم بودجه ندارند که خودرو خرید نکنند و قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است.

۱۳۹۶/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...