نسخه چاپی

گریه فرمانده برای شهادت جانشین

حمیدرضا انصاری ۱۰ ماه در جبهه‌های سوریه به دفاع از حرم اهل بیت (ع) پرداخت و سرانجام در تاریخ ۲۸ بهمن ۹۴ در استان آمر سوریه به آرزوی دیرینه اش كه همان شهادت بود دست یافت.

به گزارش نما به نقل از میزان، حمیدرضا انصاری متولد سال ۱۳۴۸، دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات استراتژیک و همچنین پدر دو فرزند دختر ۱۱ و ۱۷ ساله بود؛ او ۱۰ ماه در جبهه‌های سوریه به دفاع از حرم اهل بیت (ع) پرداخت و سرانجام در تاریخ ۲۸ بهمن ۹۴ در استان آمر سوریه به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت بود دست یافت.

معصومه میرزاخانی همسر شهید مدافع حرم در گفت‌وگویی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های قلبی همسرش شهادت بوده است، گفت: گاهی وقتی حمیدرضا برای استراحت دراز می‌کشید به او نگاه می‌کردم و احساس می‌کردم پیکر یک شهید در گوشه‌ای از خانه‌مان خوابیده است.

وی افزود: من همیشه به حمیدرضا می‌گفتم خوش به سعادتت؛ برایم افتخار است که مدافع حرم حضرت زینب (س) هستی؛ برای همه ما تکلیف است از دین و ولی فقیه دفاع کنیم. به عنوان سرباز امام زمان (عج) باید سربازی کنیم و اگر لازم باشد مال و فرزندان را فدای اسلام کنیم.

همسر شهید انصاری در پایان گفت: حمیدرضا وقتی در سوریه حضور داشت جانشین فرمانده بود و زمانی که به شهادت رسید، فرمانده‌اش گریه می‌کرد و می‌گفت: با شهادتش کمرم شکست.

۱۳۹۶/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...