نسخه چاپی

تلویزیون بازی ما را پخش نكند!

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بار دیگر از مردم خواست تا یكشنبه برای حمایت از این تیم در بازی با استرالیا به ورزشگاه دستگردی بیایند. وی در این باره گفت: می‌توانیم با حمایت مردم بار دیگر استرالیا را ببریم و به جام جهانی صعود كنیم تا یكشنبه یك جشن ملی داشته باشیم.

علي دوستي‌مهر در گفت‌وگو با ايسنا خطاب به مردم و علاقمندان فوتبال اظهار كرد: يكشنبه اين هفته براي حمايت و تشويق تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران به ورزشگاه آزادي بياييد تا بار ديگر با غلبه بر استراليا به جام جهاني صعود كنيم. ما مي‌توانيم با حضور مردم استراليا را شكست داده و يكشنبه يك جشن ملي داشته باشيم. اين مسابقه چه پخش تلويزيوني داشته باشد و چه نداشته باشد از مردم و به ويژه جوان‌ها مي‌خواهم بيايند و ما را در بازي حساس پيش‌رو تنها نگذارند.

** استراليا از عراق قوي‌تر است اما دوست داشتيم با آنها روبرو شويم

سرمربي تيم نوجوانان در ارزيابي‌اش از تيم استراليا، گفت: استراليا تيم فيزيكي و خوبي است كه بازيكنانشان بدن‌هاي ورزيده‌اي دارند اما از نظر سرعت تيمي ما از آنها بهتر هستيم. استراليا شبيه انگلستان بازي مي‌كند؛ فوتبال آنها برگرفته از فوتبال اروپاي غربي است و مي‌دانيم كار سختي مقابل اين تيم داريم. پيش از شروع بازي‌ها هر كسي مي‌خواست چهار تيم مدعي اين رقابت‌ها را نام ببرد قطعا يكي از آنها استراليا بود و اين دشواري كار تيم ايران را نشان مي‌دهد. استراليا حريفي سخت‌تر از عراق است اما دوست داشتيم با آنها روبرو شويم.

** دوست نداشتيم در پلي‌آف با تيمي روبرو شويم كه تخريبي و تاخيري بازي مي‌كند

دوستي‌مهر با اشاره به برنامه تيم ملي براي اين بازي، خاطر نشان كرد: ما سعي مي‌كنيم فوتبال زميني خوبي را ارايه كنيم. در فرصت باقيمانده تا بازي يكشنبه تمريناتي را براي ارايه اين شيوه انجام مي‌دهيم. ضمن اينكه با بازيكنان بيشتر صحبت خواهيم كرد تا با تمركز بيشتري در مسابقه حاضر شوند. بازيكنان ايراني مقابل حريفان صاحب‌نامي چون استراليا با انگيزه و توان بيشتري مبارزه مي‌كنند. ما دوست نداشتيم برابر تيم عربي قرار بگيريم كه فوتبال تخريبي و تاخيري بازي كند. اگر حريف برابر ما فوتبال واقعي بازي كند، عملكرد تيم ايران هم به مراتب بهتر مي‌شود.

** زماني مساوي با استراليا تيم ملي را به جام جهاني رساند، اما حالا بايد ببريم

وي تاكيد كرد: يكي از نقاط قوت تيم ايران استفاده از ضربات شروع مجدد است كه تلاش مي‌كنيم آن را براي بازي با استراليا تقويت كنيم. همه چيز براي ارايه يك فوتبال خوب از تيم ملي ايران مهياست و خوشحالم بازيكن مصدومي هم نداريم. روحيه بازيكنان فوق‌العاده است. تيم بزرگسالان زماني با تساوي برابر استراليا توانست راهي جام جهاني 1998 فرانسه شود اما الان كار ما سخت‌تر است و فقط در صورت برد اين تيم مي‌توانيم جزو چهار تيم پاياني قرار گرفته و جواز حضور در جام جهاني 2013 امارات را بدست آوريم.

** مشكل گل‌ خوردن تيم در دقايق اوليه بازي حل شد

سرمربي تيم نوجوانان در واكنش به اينكه براي دوري بازيكنان از استرس و پرهيز از عجله در ارايه يك فوتبال منسجم چه برنامه‌اي داريد، به ايسنا گفت: عجله كردن يا به نوعي بازي همراه با استرس بازيكنان در مقاطعي از بازي به ويژه در دقايق ابتدايي مي‌تواند به خاطر برگزاري بازي‌ها در كشور خودمان باشد؛ به هر حال اين بازيكنان سن و سال زيادي نداشته و كم‌تجربه هستند. ما در دو بازي اول در همان لحظات اوليه گل خورديم اما اين اتفاق در بازي سوم نيفتاد. ضمن اينكه تيم ما آنقدر شرايط بدني خوبي دارد كه در نيمه دوم مي‌تواند هر تيمي را بيچاره كند. چنين شرايطي را در هر سه مسابقه قبلي ديده‌ايد. همانطور كه گفتم روي شرايط روحي و رواني و تمركز بيشتر بازيكنان كار مي‌‌كنيم تا در بازي با استراليا وضعيت بهتري نسبت به قبل داشته باشيم.

** از صداوسيما مي‌خواهيم بازي ايران برابر استراليا را پخش نكند!

دوستي‌مهر از صداوسيما خواست تا مسابقه تيم ايران برابر استراليا را از تلويزيون پخش نكند! و در اين باره به ايسنا گفت: پيش از اين به تجربه‌اي كه در سال‌هاي گذشته از عدم پخش تلويزيوني بازي‌هاي تيم نوجوانان در مرحله گروهي و پخش آن در پلي‌آف داشتيم اشاره كردم. در مسابقات ژاپن اين اتفاق باعث شد به يكباره به بازيكنان 15، 16 ساله تيم ملي استرس و فشار رواني زيادي وارد شود. اكنون هم كه بازي‌هاي ما در مرحله گروهي اين دوره از رقابت‌ها پخش تلويزيوني نداشت، از صداوسيما مي‌‌خواهم كه بازي با استراليا را هم پخش نكند تا به وضعيت رواني تيم ما لطمه‌اي وارد نشود. البته ما تلاش مي‌كنيم كار خودمان را به شكل خوبي انجام دهيم و از نوجوان‌ها باز هم مي‌خواهم بدون توجه به پخش يا عدم پخش تلويزيوني اين مسابقه، به استاديوم بيايند و ما را تنها نگذارند.

۱۳۹۱/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...