نسخه چاپی

هراس دشمن از آتش به اختیار

عکس خبري -هراس دشمن از آتش به اختيار

پس از بیان كلیدواژه «آتش به اختیار» از سوی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برای افسران جنگ نرم دشمنان درصددند این واژه را تحریف كنند تا نیروهای جوان انقلابی از مسیر اصلی منحرف شوند.

پس از بیان کلیدواژه «آتش به اختیار» از سوی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برای افسران جنگ نرم دشمنان درصددند این واژه را تحریف کنند تا نیروهای جوان انقلابی از مسیر اصلی منحرف شوند. در اندیشه دشمنان ولایت در روزهای گذشته معانی انحرافی چنین بیان شده است: اول اینکه، آتش به اختیار نوعی جنگ درون حکومتی بین نیروهای انقلاب و سایر ملت است. دوم اینکه این حرکت نیروهای انقلابی سبب ایجاد آشوب در ساختارهای رسمی کشور می‌شود. برای توضیح این تحریفات از بیان امام خامنه‌ای توجه به چند نکته ضروری است:
1ـ با توجه به اینکه دستگاه‌های فرهنگی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و دشمن در تمام لایه‌های جامعه فعال شده است، اکنون دیگر بخشنامه، طرح و لایحه کارآمدی خود را با تأخیر نشان می‌دهد و در اینجا وظیفه نیروهای انقلابی و بصیر است که دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از انقلاب را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
2ـ دستگاه‌های عریض و طویل دولتی با فعالیت بوروکراتیک خود مانع از شکل‌گیری و فعالیت خودجوش و انقلابی افسران جنگ نرم می‌شوند و آنها را منفعل می‌کنند، در این حالت موضوعی که انقلاب را با خطر روبه‌رو می‌کند، نوعی بی‌حسی و انتظار عمل دستگاه‌های دولتی است؛ اما این انتظار هیچ‌گاه محقق نمی‌شود و یأس از انقلاب بدنه جامعه را فرامی‌گیرد؛ لذا لازم است نیروهای انقلابی با ایجاد ایمنی سلولی با انفعال‌های کشنده در عرصه‌های حاکمیتی مقابله کنند. ایمنی سلولی دارای سه وضعیت؛ 1ـ کمک‌کننده، 2ـ تضعیف‌کننده و 3ـ سیستم خاطره یا انتقالی است.
3ـ در آتش به اختیار افسران جنگ نرم که عموماً در شبکه‌های اجتماعی سایبری یا حقیقی عضو هستند باید هر هنری که دارند برای مقابله با دشمنان به کار بگیرند و دشمن را در تصرف اراضی فکری انقلاب با تأخیر یا عقب‌نشینی مواجه کنند.
4ـ در آتش به اختیار تمام قوا برای مقابله با دشمن به کار گرفته می‌شود و هیچ کس نیروهای خودی را نشانه نمی‌گیرد؛ بلکه تدابیر فرماندهی کل را به کار می‌گیرد.
هر چقدر افسران جنگ نرم بصیرت داشته باشند بهتر می‌توانند در آتش به اختیار، دشمنان را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام کنند.

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...