نسخه چاپی

آقای نتانیاهو! ایران خیلی جیزه!

نتانیاهو با آتش بازی می كند و اگر بخواهد با ایران درگیر شود نه تنها انگشتان بلكه تمام هیكلش خواهد سوخت. جنگ با ایران شوخی نیست.

کیهان نوشت: روزنامه القدس العربي كه در لندن منتشر مي شود، با انتشار تحليل فوق نوشت: نتانياهو در مجمع عمومي سازمان ملل سعي كرد درس اخلاق و عدالت و حقوق بشر بدهد اما كسي براي او دست نزد و علاقه اي به نقاشي اي كه او درباره برنامه هسته اي ايران با خود آورده بود و خطوط قرمزي كه روي آن ترسيم مي كرد، نشان نداد.
اين يادداشت به عامل واقعي تهديد در منطقه اشاره كرده و نوشته است: لازم نيست نتانياهو يا ديگران درباره خطر ايران و برنامه هسته اي آن سخن بگويند زيرا خطر واقعي براي منطقه كلاهك هاي اتمي اسرائيل است كه به سوي اعراب نشانه رفته است. خطر واقعي و اصلي، تروريسم اسرائيل از 64 سال پيش تاكنون است كه با استفاده از انواع جنگ افزارهاي شيميايي و نامتعارف كودكان غزه را هدف گرفت.
به گزارش العالم، سردبير القدس العربي خاطرنشان مي كند: تهديدهاي اسرائيل، ايران را نمي ترساند و هرگونه تجاوزگري اين رژيم با پاسخ كوبنده تهران مواجه خواهد شد. اين همان حق مشروعي است كه در همه اديان و قوانين مورد تأكيد قرار گرفته است.
عبدالباري عطوان در ادامه به باتلاقي كه آمريكا امروز در افغانستان در آن فرو رفته اشاره كرده و افزوده است: نبايد فراموش كنيم كه آمريكا در حمله به كشوري محاصره شده و ضعيف مانند عراق و افغانستان شكست خورد. نتانياهو درباره ايران با آتشي بازي مي كند كه نه فقط انگشتانش بلكه همه بدنش را خواهد سوزاند زيرا جنگ عليه ايران شوخي نيست.
القدس العربي تأكيد كرد: اگر قرار بر انتخاب ميان اسرائيل متجاوز و ايران مدافع از خويشتن، سرزمين و كرامتش باشد، به طور حتم همه در كنار ايران خواهند ايستاد.
همزمان نشريه آلماني فوكوس با اشاره به قدرت بازدارندگي و مرور توانايي هاي رزمي ايران تصريح كرد: غير از قدرت نظامي ايران، اسرائيل از نيروهاي متحد ايران يعني حزب الله و حماس نگران است. آنها طي سال هاي گذشته با انبوه موشك هاي ايران مجهز شده اند، موشك هايي كه به عمق اسرائيل مي رسند و هيچ آماري از تعداد آنها در جايي ثبت نشده است.

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...