نسخه چاپی

انتخاب رشته بیش از 33 هزار داوطلب ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش كشور گفت: ۳۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب شركت كننده در آزمون كارشناسی ارشد سال ۹۶، انتخاب رشته خود را انجام داده اند.

به گزارش نما به نقل از میزان: مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: ۳۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶، انتخاب رشته خود را انجام داده اند.

حسین توکلی گفت: نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم و این کارنامه از روز دوشنبه ۱۵ خردادماه، به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفته است.

وی افزود: فرم مرتبط با انتخاب رشته داوطلبان نیز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته ۲۱ خرداد ماه در سایت سنجش فعال شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند اظهارکرد: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه از تعداد ۶۵۶ هزار و ۱۰۸ داوطلب مجاز، تعداد ۳۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب انتخاب رشته کردند.

توکلی در خصوص وضعیت متقاضیانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند خاطرنشان کرد: این دسته از داوطلبان ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد به اطلاع آن‌ها خواهد رسید در مهلت مقتضی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی در رابطه با فرصت داوطلبان به منظور انتخاب رشته تصریح کرد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...