نسخه چاپی

وزش باد شدید در خوزستان و بوشهر

به گزارش نما- ایسنا نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به آسمان صاف و آفتابی کشور در غالب نقاط طی سه روز آینده، از وزش باد شدید در استان‌های خوزستان و بوشهر و احتمال وقوع گرد وخاک در این مناطق خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه طی سه روز آینده در بخش‌های جنوبی سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، اظهارکرد: این وضعیت امروز دوشنبه (۲۲ خرداد) در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات خراسان شمالی دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: روز سه شنبه (۲۳ خرداد ماه) به دلیل وجود جریان‌های شمالی و با گذر موجی از نوار شمالی کشور، در استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی وزش باد، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه بعد از ظهر روز چهارشنبه (۲۴ خرداد ماه) در شمال غرب کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: طی دو روز آینده در استان‌های خوزستان و بوشهر وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه خواهد بود. در همین مدت سواحل خلیج فارس نیز به سبب وزش باد شدید مواج خواهد شد.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد پیش‌بینی می‌شود که حداکثر و حداقل دمای این شهر در روز سه‌شنبه ۳۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین در روز چهارشنبه آسمان تهران صاف، همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی شهر اهواز طی دو روز آینده گفت: اهواز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، (۲۳ و ۲۴ خرداد ماه) صاف، در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال باد و گرد و خاک و افزایش دما با بیشینه و کمینه دمای ۴۹ و ۳۱ و ۵۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...