نسخه چاپی

ابهامات لیست خرید پرسپولیس

پرسپولیس در حال جذب بازیكنان جدید است. بازیكنانی كه رفته رفته باعت تكمیل لیست این تیم برای فصل آینده می شوند.

به گزارش نما به نقل از تابناك، با این حال هنوز تکلیف برخی بازیکنان قدیمی مشخص نیست. با هم مروری بر بازیکنانی که هنوز تکلیف فصل آینده آنها شفاف نشده، داریم.

علیپور بزرگسال شد
علی علیپور بازیکن پرسپولیس در فصل آینده به عنوان سهمیه بزرگسال به میدان می رود. طبق اعلام سازمان لیگ فوتیال ایران سن دقیق علیپور با توجه به تاریخ شماسنامه قبلی اش که به این سازمان ارایه کرده بود محاسبه می شود و به همین خاطر باید او را در لیست بزرگسالان پرسپولیس جای دهند.باشگاه پرسپولیس امیدوار بود تا هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور دو بازیکن بیست و چهار ساله (الوان زاده و علیپور) جدا از فهرست هیجده نفره موافقت کند که امروز این موضوع تصویب نشد و رسما اعلام گردید که تیمها فقط می توانند هیجده نفر بالای بیست و سه سال به خدمت بگیرند.

کمال تمدید می کند
کمال کامیابی نیا که هنوز قرارداش را با سرخ ها تمدید نکرده و گفته می شد به دنبال دریافت پیشنهاد خارج از ایران برای ترانسفر شدن است،به احتمال زیاد تا پایان هفته قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

نورالهی می آید
احمد نورالهی تنها ۵ماه دیگر از خدمتش باقی مانده. با این حال قرار است رایزنی هایی صورت گیرد که این بازیکن از ابتدای فصل در پرسپولیس باشد و به میدان برود.همانطور که پیش از این اعلام شد در صورت رضایت سپاه فجر این بازیکن جوان مشکلی برای همراهی سرخ ها نخواهد داشت.

یک جای خالی و یک سروش
گادوین منشا و سیامک نعمتی هم به پرسپولیس پیوستند تا تنها یک جای خالی بزرگسال برای این تیم باقی بماند. حال معلوم نیست با توجه به این وضعیت ،سروش رفیعی چه سرنوشتی خواهد داشت. او که پیشنهاد ۶۰۰هزار دلاری از الخور دارد هنوز قراردادش را امضا نکرده. هواداران پرسپولیس از طریق صفحه شخصی او در اینسناگرام بارها خواهان بازگشتش به ایران شده اند اما هنوز رفیعی پاسخ مشخصی به این درخواست نداده است. رفیعی که هنوز مذاکره ای جدی هم با پرسپولیسی ها نداشته می خواهد تا چند روز دیگر تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

وضعیت مبهم الوان زاده
احسان علوان زاده که این فصل به لیست بالای ۲۳ ساله های پرسپولیس منتقل شده،وضعیتی کاملا نامشخص در لیست پرمعمای سرخ ها دارد. این بازیکن برای ماندن در پرسپولیس منتظر دستور برانکوست.احتمالا در صورتی که کمال و سروش تصمیم به تمدید قرارداد بگیرند و نورالهی هم موفق به بازگشت به جمع سرخ ها شود،چاره ای جز جدایی از تیم برانکو نخواهد داشت.

ناطق در حال بازار گرمی است؟
گویا سعد ناطق در حال بازارگرمی با نام پرسپولیس برای باشگاه عراقی اش است و نه او تمایلی دارد به جمع سرخ ها بپیوندد و نه لیست پرسپولیس برای او جا دارد. باید منتظر بود و دید این نظریه درست است یا این ملی پوش عراقی در نهایت برای فصل آینده پیراهن سرخ را به تن خواهد کرد. به هر حال آنچه مشخص است لیست پرسپولیس برای جذب ستاره های باقیمانده اش کاملا محدود است و باید دید برانکو چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد کرد.

۱۳۹۶/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...