نسخه چاپی

كی‎‌روش: امروز باید به بازیكنان‌مان افتخار كنیم

كارلوس كی‌روش پس از دیدار برابر ازبكستان مقابل عادل فردوسی‌پور نشست.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش پس از دیدار برابر ازبکستان در برنامه 90 حاضر شد و مقابل فردوسی پور قرار گرفت. او در ابتدای صحبت هایش به الکس نوری بابت نتایج خوبش در بوندسلیگا تبریک گفت. او ادامه داد:« ما امشب کار بزرگی کردیم. برد و باخت جزوی از فوتبال است اما باید از امروز به فکر این باشیم که به عنوان توریست قرار در روسیه حضور داشته باشیم یا به مرحله بعد صعود کنیم.

از همه هواداران و رسانه هایی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم و به ما انگیزه و روحیه دادند و همه ایرانی ها از عملکرد تیم ملی شان افتخار کردند و الان زمان آن است که بعد از فداکاری بازیکنان از آنها تشکر کنیم. افتخار و نحسین دو کلمه ای است که باید از آنها استفاده کنیم. از الکساندر نوری بابت حضورش تشکر می کنم و برایش در فصل آینده آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم دو بازیکن از ایران برای تیمش استفاده کند چون بازیکنان ایران لایق بهترین ها هستند.

بعد از صحبت ها فردوسی پور درباره پیراهن شماره چهاری که همراه کی روش بود از او سوال پرسید و سرمربی تیم ملی ایران گفت: این چهارمین صعود من به جام جهانی بود و تنها یک مربی انگلیسی بود که توانست برای چهار بار به جام جهانی صعود کند.»

او درباره صعود به دور دوم جام جهانی گفت:« تنها دلیل ما اینجا هستیم این است که باید استاندارد هایمان را بالا ببریم و تنها یک راه است که می توانیم متفاوت باشیم و آن هم باید دوره آماده سازی بهتر و خوبی داشته باشیم و اگر بخواهیم همان کارهای قبل را انجام دهیم درجا می زنیم.»

۱۳۹۶/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...