نسخه چاپی

باند بین المللی توزیع مواد مخدر در همدان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو یك تن و 870 كیلوگرم انواع مواد مخدر از این شبكه بین المللی كشف و ضبط كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ هادی قزوینه، که در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود:عوامل این نیرو در اقدام اطلاعاتی شبکه بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر که در 11 استان فعال بودند را در همدان به دام انداخته و منهدم کردند.

وی خاطرنشان کرد: سر شبکه این باند تهیه و توزیع مواد مخدر از کشور پاکستان هدایت قاچاقچیان را برعهده داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: یک عزم جدی در استان برای مقابله با معضل اعتیاد ایجاد شده و هیچ مانعی در این باره وجود ندارد.

سرهنگ قزوینه تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال گذشته موفق به کشف 6 تن و 235 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان شده است.

وی افزود: میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته نسبت به سال 94 بیش از 46 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر مهمترین خواسته مردم بوده که در این ارتباط پلیس اقدام به دستگیری 8 هزار و 763 خرده فروش کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته 2 هزار و 345 معتاد شناسایی، جمع آوری و برای ساماندهی به مراکز ماده 15 و 16 و کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان همدان اضافه کرد: 82 باند تهیه و توزیع مواد مخدر سال گذشته در این استان منهدم شد.

سرهنگ قزوینه انجام 10 هزار و 331 عملیات پلیسی، توقیف 220 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف 18 قبضه سلاح جنگی و اجرای 594 مرحله طرح پاکسازی نقاط الوده را از دیگر اقدامهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته دانست.

وی اظهار داشت: در حوزه پیشگیری با همکاری آموزش و پرورش حدود 60 هزار نفر با حضور در کارگاه ها آموزش چهره به چهره دیدند و 18 هزار بروشور بین آنها توزیع شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: کارشناسان حوزه مواد مخدر در 160 مدرسه این استان حاضر شده و برای دانش آموزان، انجمن اولیا و مربیان سخنرانی کردند.

۱۳۹۶/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...