نسخه چاپی

پيروزي بيش از 50 درصدي جبهه متحد

اكثریت قاطع برگزیدگان انتخابات 12 اسفند اصولگرا هستند

عکس خبري -پيروزي بيش از 50 درصدي جبهه متحد

نماینده تهران در مجلس با تاكید بر اینكه جبهه متحد اصولگرایان به هیچ وجه به رقابت درون گفتمانی باور نداشته و ندارد، از پیروزی بیش از 50 درصدی جبهه متحد در سراسر كشور در انتخابات مجلس نهم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی رضا زاکانی نماینده مردم تهران و رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان صبح امروز (شنبه) نشست خبری در خصوص انتخابات مجلس نهم که روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای، در پاسخ به پرسش خبرنگاری که وضعیت برگزیده شدگان در انتخابات مجلس نهم در سراسر کشور از لیست جبهه متحد اصولگرایان را مورد سؤال قرار داد، گفت: اکثریت پیروزی‌ها در سراسر کشور متعلق به اصولگرایان است و در بین اصولگرایان نیز اکثریت پیروزی‌ها به جبهه متحد اصولگرایان تعلق دارد.

وی افزود: آنچه برای ما مهم است فراتر از پیروزی جبهه متحد اصولگرایان پیروزی قاطع اصولگرایان در سراسر کشور است.

زاکانی بر همین اساس گفت: طبق گمانه زنی‌ها و آمار‌های غیر رسمی بیش از 50 درصد افراد برگزیده شده در سراسر کشور مربوط به جبهه متحد اصولگرایان است و بالاتر از آن نیز متعلق به کل اصولگرایان است که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در بخش دیگری از سخنانش درباره کاندیداهای برگزیده شده در تهران نیز گفت: مشارکت مردم در تهران بسیار بالا و خارج از تصور بود و باید گفت بر اساس گمانه‌ زنی‌های انجام شده حدود حداکثر 10 نفر از برگزیدگان به مجلس راه می‌یابند و بقیه به دور دوم کشیده خواهند شد و باید دانست افرادی که در صدر برگزیده شدگان قرار دارند اکثر متعلق به اصولگرایان هستند و طبق گمانه زنی‌های موجود اکثریت قاطع اصولگرایان هستند.

وی همچنین با بیان اینکه از 30 مورد بررسی قرار گرفته در تهران، 67 نفر متعلق به لیست‌های اصولگرایی هستند و از بین این 27 نفر نیز، حدود 3 پنجم افراد متعلق به جبهه متحد اصولگرایان هستند.

علیرضا زاکانی در ادامه اظهاراتش در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که ضرورت وحدت اصولگرایان بعد از برگزاری انتخابات مجلس نهم برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی را مورد سؤال قرار داد متذکر شد ما هیچ وقت به رقابت درون گفتمانی در جبهه متحد اصولگرایان باور نداشتیم و نداریم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جریان اصولگرایی در کشور به پیروزی رسیده است و این موضوع برای ما بسیار مغتنم است و همانطور که قبل نیز گفته ایم ما اعتقادی به رقابت با سایر گروه‌های اصولگرا نداشتیم و نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم با بیان اینکه همانطور که قبلا اعلام کردیم ما به وحدت و هماهنگی نیاز داریم و امروز هم تاکید‌مان بر همان موضع قبلی است تصریح کرد: ما باور داریم که همه اصولگرایان و همه ظرفیت‌های موجود در کشور باید بر مبنای جهت گیری اصولگرایی در کنار یکدیگر قرار گیرند و بتوانند خدمت شایسته‌ای به مردم داشته باشند.

زاکانی با تاکید بر اینکه ما نیازمند به همه ظرفیت‌های کشور هستیم، توضیح داد دلیل این موضوع آن است که فرصت‌های فرا روی ما بسیار محدود است و فرصت‌ها نامحدود نیست بنابراین ما حق نداریم اشتباه کنیم و نباید با پرداختن به خودمان، فرصت‌های خدمتگزاری به مردم را معطوف به بحث‌ها و مجادلاتی کنیم که ما حصلی جز وقت گیری و کاهش فرصت برای خدمت گزاری شایسته به مردم ندارد.

علی رضا زاکانی همچنین تاکید کرد که تلاش مان این است به هیچ وجه وارد فضای رقابتی با سایر اصولگرایان نشویم و همیشه دست وحدت و اتحاد و همدلی به سوی اصولگرایان دراز کردیم و هم اکنون نیز همین موضع‌مان را حفظ می‌کنیم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...