نسخه چاپی

بی اطلاعی فدراسیون از دلایل انتخاب چمن‌گلی

دبیر فدراسیون كشتی ایران در واكنش به انتخاب عبداله چمن گلی از سوی فدراسیون جهانی به عنوان برترین مربی سال ۲۰۱۲ جهان گفت: مسئولان فدراسیون هم از معیارهای انتخاب این مربی از سوی فدراسیون جهانی كشتی بی اطلاع هستند!

به گزارش نما، عارف ربطی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هفته گذشته نامه‌ای از فدراسیون جهانی کشتی دریافت کردیم که طی آن عبدالله چمن گلی به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۲ جهان انتخاب شده بود. البته ما از این اتفاق خوشحالیم، اما همچنان از معیارهای فیلا برای این انتخاب بی اطلاع هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چطور مربی اخراجی رقابت‌های جهانی که شاگردش دیسکالیفه شد و تیمش نیز در نهایت به عنوان چهارمی رسید، به عنوان برترین مربی سال انتخاب شد، گفت: باور کنید ما هم از این انتخاب متعجب شدیم ولی این تصمیم رافایل مارتینتی رئیس فیلا بوده و فدراسیون کشتی ایران از جزئیات آن اطلاع دقیقی ندارد.

دبیر فدراسیون کشتی در خاتمه تصریح کرد: این سوال باید از سوی فیلا پاسخ داده شود، چرا که این تصمیم طبق معیارها و شاخص های فدراسیون جهانی کشتی اتخاذ شده و ما نمی توانیم بدون اطلاع در این خصوص اظهار نظر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب عبداله چمن گلی به عنوان برترین مربی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۲ جهان از سوی فیلا، باعث انتقادات وسیعی در جامعه مربیان کشتی کشورمان شد و حتی این شائبه را بوجود آورد که شاید این انتخاب، بخشی از پروژه حذف محمد بنا از کشتی فرنگی باشد. از سوی دیگر بازگشت محمد بنا به تیم ملی هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و طبیعتا فدراسیون کشتی نیز باید از هم اکنون به فکر جایگزین احتمالی وی باشد.

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...