نسخه چاپی

عارف: شورای ۵۱ نفره امید تشكیل می‌شود

رییس مجمع نمایندگان تهران گفت: شورای ۵۱ نفره امید متشكل از مجمع نمایندگان تهران و منتخبان شورای شهر تهران تشكیل می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف در نشست مشترک مجمع نمایندگان تهران و منتخبان شورای شهر تهران که عصر امروز (سه‌شنبه) در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل شورای ۵۱ نفره امید وعده ای است به مردم تهران که به آن پایبندیم. ما اعتماد مردم را سرمایه اصلی خودمان می‌دانیم؛ قطعا آنچه برای همه ما مهم است، حفظ این سرمایه است و برای انجام این مهم باید پاسخ مطالبات مردم را بدهیم.

وی افزود: با تعهدی که دادیم مردم به لیست امید رای دادند و همان موقع اعلام کردیم اگر لیست امید شورا به طور کامل رای بیاورد شورای ۵۱ نفره امید را تشکیل می‌دهیم.

عارف در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات متعدد مجمع نمایندگان تهران با اعضای شورای چهارم، استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهر تهران خاطرنشان کرد: قطعا باید ارتباطی نزدیک‌تر از گذشته میان شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: در ۲۲ مرکز استان لیست امید اکثریت شورا را در اختیار دارد و در این میان در تعداد زیادی از شهرها نیز همچون تهران به طور کامل به پیروزی رسیدیم.

رییس مجمع نمایندگان تهران گفت: امیدواریم پس از همکاری دوجانبه مجمع نمایندگان و شورای شهر، به سمت همکاری چهارجانبه میان مجمع نمایندگان، شورای شهر، استانداری و شهرداری تهران حرکت کنیم.

عارف در پایان با اشاره به حضور سه عضو فراکسیون امید در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: جا دارد از تلاش‌های این عزیزان در برگزاری انتخابات شوراها نیز تلاش کنیم.

۱۳۹۶/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...