نسخه چاپی

مرد جوان قربانی انتقام همسر

به گزارش نما - ایران نوشت:مرد جوان که هشت سال پیش به خاطر بدهی 25 میلیون تومانی مردی را با چاقو کشته و به قصاص محکوم شده بود درحالی که یک گام با چوبه دار فاصله داشت توانست با پرداخت نیم میلیارد تومان به اولیای دم از اعدام رهایی یابد.

مرد جوان به دنبال نجات از قصاص، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری تحت محاکمه قرار گرفت تا قضات به جرم او از جنبه عمومی رسیدگی کنند.

در این جنایت که بیست و دوم تیر سال 88در خانه‌ای واقع در شرق تهران اتفاق افتاد، مرد جوانی به‌نام «فرهاد» - 35 ساله – در آپارتمانش با چاقو کشته شد.
وقتی همسر این مرد تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: به خاطر اختلاف‌هایی که با همسرم داشتم به مردی زنگ زدم که 25 میلیون تومان از شوهرم طلب داشت و به او گفتم که شوهرم می‌خواهد بدهی‌اش را پرداخت کند.قصدم این بود که مرد طلبکار به خانه ما بیاید و ضمن نزاع شوهرم را کتک بزند و به این ترتیب انتقامم را از او بگیرد.
مرد طلبکار هم وارد خانه‌مان شد و ضمن جر و بحث با شوهرم به زد و خورد پرداخت تا اینکه دیدم همسرم نقش زمین شد و بعد هم مرد.

به دنبال این اظهارات «احمد» متهم به قتل – 35 ساله – دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل در شعبه چهارم دادگاه کیفری محاکمه شد که قضات او را به قصاص محکوم کردند. اما خانواده‌اش توانستند با جلب رضایت پدر و مادر مقتول و پرداخت نیم میلیارد تومان او را از اعدام نجات دهند. صبح دیروز این مرد از جنبه عمومی تحت محاکمه قرار گرفت و با توجه به اینکه حدود هشت سال در زندان به سر برده بود قضات پس از مشورت، حکم آزادی‌اش را صادر کردند.

۱۳۹۶/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...