نسخه چاپی

پوتین: هنوز ترامپ را دوست داریم

رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه اخیر خود از علاقمندی مسكو به دونالد ترامپ سخن گفت و دلیل این علاقه را نیز دفاع وی از بهبود روابط میان آمریكا و روسیه عنوان كرد.

به گزارش نما ، جهان نيوز به نقل از تاس نوشت: «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه خود با «الیور استون»، فیلم ساز آمریکایی، گفت که روسیه به رئیس جمهوری آمریکا علاقمند است چراکه وی از آمادگی خود برای بهبود روابط میان آمریکا و روسیه سخن گفته بود.

بر اساس این گزارش، پوتین در توضیح این سخنان خود گفت: به طور حتم، ما دوستدار پرزیدنت ترامپ بودیم و هنوز هم وی را دوست داریم. چراکه وی به عموم اعلام کرد که برای بهبود روابط میان آمریکا و روسیه آماده است. و هنگامی که خبرنگاران از کشورهای مختلف جهان سوالاتی از وی در این خصوص پرسیدند، پس از آن مرا دوره کردند و همان سوالات را از من پرسیدند و من نیز در پاسخ به آنها گفتم: آیا شما با (ایجاد) روابط خوب میان آمریکا و روسیه مخالفتی دارید؟

رئیس جمهوری روسیه در ادامه سخنان خود در قالب مصاحبه مذکور افزود: به طور حتم، ما منتظر ماندیم تا ببینیم چگونه در مقام عمل، روابط میان دو کشور بهبود پیدا خواهد کرد. وی (ترامپ) از بازسازی روابط اقتصادی و مبارزه مشترک علیه تروریسم سخن گفت. آیا این چیز خوبی نیست؟

۱۳۹۶/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...