نسخه چاپی

توهین به مقدسات، چرا؟

عکس خبري -توهين به مقدسات، چرا؟

در جدیدترین توهین نشریه طنز"ال خویس" اسپانیا بار دیگر به پیامبر نور و رحمت توهین كرده و قطعا در جواب اعتراضات گسترده مسلمانان، همان جواب كلیشه ای "آزادی بیان" را خواهد داد.

به گزارش نمابه نقل ازجام، داعیه داران صلح و نظم جهانی که خود را قیم جهان می پندارند سناریو خود را با ساخت فیلم موهن در سالگرد حمله یازده سپتامبر آغاز کردند و همانند موضوع یازده سپتامبر، این بار موضوعی را انتخاب کردند که تاریخ انقضایی ندارد، مقدسات دین اسلام همواره درهمه اعصار خط قرمز مسلمانان بوده، هست و خواهد ماند.



در روزهای که مسلمانان با اعتراضات گسترده، انزجار خود را نسبت به ساخت فیلم آمریکایی_صهیونیستی، "بی گناهی مسلمانان" به همگان نشان دادن و در تجمعات، تظاهرات و راهپیمایی های خود از مجامع بین المللی خواستار برخورد با سازندگان آن، می باشند، اما با این حال شاهد هتک حرمت هایی دیگر به ساحت پیامبراکرم (ص)، به همان روش های کهنه اما در سناریوی جدید دشمنان آرامش و صلح جهانی هستیم.



در جدیدترین توهین نشریه طنز"ال خویس" اسپانیا بار دیگر به پیامبر نور و رحمت توهین کرده و قطعا در جواب اعتراضات گسترده مسلمانان، همان جواب کلیشه ای "آزادی بیان" را خواهد داد. جوابی که خود پرسش های بی پاسخ را به همراه دارد و مهمترین آن این است که بین توهین و آزادی بیان مرزی وجود دارد؟ این حد و حدود را چه کسانی با چه منطقی تعریف می کنند؟



البته پر واضح است، "آزادی بیان" تا زمانی که منافع استکباری غرب را تأمین می کند آزادی بیان است، اما هنگام بر ملا کردن ماهیت دروغ و استعماری غرب، آزادی بیان، توهین و اهانت به بشریت، تشویش اذهان عمومی جهانیان، ضد صلح و هزار و یک تبصره و قانون و تفسیری است که بی دینان جهان برای دنیا تشنه دین و معنویت، صادر خواهند کرد.نمونه بارز این "آزادی بیان غربی" مسئله هولوکاست است که سوال از این افسانه مساوی با زندان، محرومیت از حقوق اجتماعی و در برخی موارد مرگ های تصادفی و مشکوک، بدون در نظر گرفتن جایگاه علمی و حتی سیاسی.



به راستی صحنه گردانان این نمایش های سخیف به دنبال چه هستند؟ آیا در صدد جلوگیری از موج اسلام خواهی جهانیان هستند تا با نفوذ در صفوف خشمگین مسلمانان در سراسر دنیا توسط مزدوران خود، همانطوری که در بنغازی و راهپیمایی های برخی از کشورهای اسلامی شاهد بودیم، چهره اسلام و مسلمانان را قانون گریز، خشونت طلب، اغتشاشگر، جنگ افروز و درنهایت فاقد صلاحیت برای الگو قرار گرفتن معرفی کنند؟ آیا سعی در سنجش حساسیت مسلمانان نسبت به خط قرمزهای آنان ریختن قبح این اقدامات سخیف، برای نقشه های شوم بعدیشان را دارند؟ و شاید این سنجش فقط مختص حکومت های دوست و همپیمان برخی کشورهای مسلمان برای اجرای برنامه های استکبار باشد... .



بهر حال هر چه که باشد داعیه داران صلح و نظم بین الملل در صدد جنگ های صلیبی از نوع جدید هستند تا با این کار صلح، آرامش فکری و روانی جامعه جهانی و در راس آنها جامعه اسلامی را سلب کنند تا بتوانند با اسلام و پیشرفت های مسلمانان در تمامی زمینه ها مبارزه کنند و به خیال خام خودشان جلوی اسلام را بگیرند اما غافل از آنکه دین اسلام پیش از این در 1400 سال پیش تمامی این شرایط را تجربه کرده و این بحران ها را پشت سر گذاشته است چرا که خدا حامی و پشتیبان دینش هست و در این باره می فرماید: "می خواهند نور خدا را با دهن های خود خاموش کنند، حال آن که خدا تمام کننده نور خویش است هر چند کافران را خوش نیاید"

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...