نسخه چاپی

فقط 9 امضا تا سؤال از رئیس‌جمهور‌

عکس خبري -فقط 9 امضا تا سؤال از رئيس‌جمهور‌

یكی ار طراحان سؤال از رئیس‌جمهور گفت: تاكنون 64 امضا برای طرح سوال از رئیس‌جمهور جمع‌آوری شده و تنها 9 امضا باقی مانده تا طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن علنی مطرح شود.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام حبيب‌الله در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به جمع‌آوري امضا براي سؤال از رئيس‌جمهور گفت: تاكنون 64 امضا براي طرح سوال از رئيس‌جمهور جمع آوري شده و تنها 9 امضا باقي مانده تا طرح سوال از رئيس‌جمهور در صحن علني مطرح شود.

وي خاطر‌نشان كرد: به دليل تعطيلي اين هفته مجلس امضاهاي باقي مانده از هفته آينده در صحن علني جمع آوري خواهد شد.

نماينده بيله سوار در خانه ملت با اشاره به دلايل طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: نوسانات اخير بازار ارز از مهمترين محور طرح سوال از رئيس‌جمهور است، چراكه پاسخگويي شفافي در اين زمينه وجود ندارد.

وي تصريح كرد: در جلسه‌اي كه وزير اقتصاد و امور دارايي به مجلس فراخوانده شده بود تا در خصوص وضعيت بازار ارز توضيح دهد به جاي توضيح گفت من كاره‌اي نيستم.

برومند همچنين اضافه كرد: رئيس كل بانك مركزي نيز حاضر نشد تا در اين خصوص به مجلس توضيحاتي ارائه دهد بنابراين در راستاي وظيفه خودمان طرح سوال از رئيس جمهور را مطرح كرديم.

اين طراح سؤال از رئيس‌جمهور در پاسخ به اينكه آيا هيئت‌رئيسه مي‌تواند مانع از در دستور كار قرار گرفتن اين طرح باشد يا خير گفت: هيئت‌رئيسه به هيچ وجه نمي‌تواند مانع طرح سوال از رئيس جمهور باشد چرا كه تقريبایک سوم نمايندگان با اين كار موافقت كرده‌اند.

وي با اشاره به امضاكنندگان اين طرح ادعا كرد: به خاطر تعداد زياد امضاكنندگان اسامي آنها را نمي‌دانم ولي يك نماينده كرج و دو نماينده اردبيل با اين منطق كه نيازي به اين كار نيست اين طرح را امضا نكردند.

گفتني است علي مطهري از ديگر طراحان اصلي طرح سوال از رئيس‌جمهور به شمار مي‌رود كه پيشتر با پيگيري‌هاي او طرح سوال از رئيس جمهور عملي شده بود.

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...