نسخه چاپی

تارتار: احتمال برگشتم به گهر كم است

عکس خبري -تارتار: احتمال برگشتم به گهر کم است

سرمربی مستعفی گهر دورود می‌گوید احتمال بازگشتش به این تیم ضعیف است.

به گزارش نما،مهدي تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا ، درباره احتمال بازگشتش به گهر اظهار کرد: بايد بيشتر فکر کنم و تا حدود 3 يا 4 روز آينده مشخص مي‏‌شود که به گهر برمي‏‌گردم يا نه. با اين حال احتمال برگشتنم خيلي کم است اما چون پول بازيکنان را پرداخت و مسوولان و بازيکنان تيم درخواست کرده‏‌اند برگردم، بايد باز هم فکر کنم.

تارتار در پاسخ به اين سوال که چون از پرسپوليس پيشنهاد داشتيد از گهر رفتيد؟ جواب داد: به هيچ وجه چنين چيزي صحت ندارد و اگر اين ادعا درست است، چرا به پرسپوليس نرفتم؟ بعد از قطع همکاري با گهر، پرسپوليسي‏ها با من مذاکره کردند و گفتم تا تکليفم با گهر مشخص نشود، به پرسپوليس نمي‏‌آيم.

سرمربي سابق داماش شايعات اختلاف با شهردار دورود را رد کرد و با تأکيد بر اينکه با هيچ کس در گهر مشکل نداشتم، خاطرنشان کرد: مشکلات مالي و امکانات محدود و تجربه کم مديريتي سبب شد از گهر بروم و اگر بخواهم برگردم بايد اين مشکلات رفع شود. وظايف هر کس بايد مشخص باشد و نبايد در کار يکديگر دخالت کرده و برخي مصاحبه‌هاي غير اصولي نيز نبايد انجام شود.

تارتار در پاسخ به سوالي که از نتايج تيم در 3 بازي گذشته گهر که بدون سرمربي بوده راضي هستيد؟ گفت: گرفتن يک امتياز از 3 بازي و تفاضل گل منفي 6، اگر شما را راضي مي‌کند من هم راضي‏‌ام!

وي در ادامه دخالت در ارنج و تاکتيک تيم را در اين بازي‏ها رد و به حضورش در رختکن قبل از ديدار گهر با نفت اشاره کرد و ادامه داد: حدود 15 دقيقه به لحاظ فني و روحي_ رواني براي بچه‏‌ها صحبت کردم و در خصوص ترکيب و تاکتيک تيم حرفي نزدم.

تارتار با تأکيد بر مهم بودن بحث مالي در تيم‏هاي ليگ برتري، عنوان کرد: پس از اينکه 20 درصد اول قرارداد تعدادي از بازيکنان را دادند، در 3 بازي 5 امتياز گرفتيم و حالا که بقيه بازيکنان پول گرفتند صدرنشين را متوقف کرديم. فصل گذشته شاهين بوشهر به سبب مشکلات مالي سقوط کرد و مسوولان بايد اقداماتي بينديشند که گهر به سرنوشت شاهين دچار نشود.

وي در پايان، با اشاره به شايعات هدايت نفت آبادان، گفت: رسانه‏‌ها اعلام کرده‏‌اند که نام من جزء گزينه‏‌هاي اين تيم است اما هنوز به‏ طور رسمي کسي با بنده مذاکره نکرده است.

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...