نسخه چاپی

حمله موشكی به داعش رونمایی از صلابت ایران

معاون سیاسی وزیر كشور گفت: حمله موشكی به پایگاه داعش رونمایی از قدرت انقلاب اسلامی و صلابت ملت ایران است.

به گزارش نما به نقل از جهان نيوز، «علی اصغر احمدی» معاون سیاسی وزیر کشور روز دوشنبه با انتشار پیامی اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه داعش در سوریه را رونمایی از قدرت انقلاب اسلامی وصلابت ملت ایران دانست و اظهار داشت: این اقدام پیام واضح و روشن به تروریست ها و حامیانشان است که بدانند با تمام وجود از هویت انقلابی وتمامیت ارضی ایران دفاع خواهیم کرد.

در پیام معاون سیاسی وزیر کشور آمده است: «این اقدام بیانگر عزم همه مسولان ودلسوزان نظام است که در اصول انقلابی و امنیت ملی یکدل و یکصدا هستند و در اجرای تدابیر رهبر فرزانه وفرماندهی معظم کل قوا برابر تمامی توطئه ها خواهند ایستاد.

گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه «دیرالزور» در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

سپاه پاسداران اعلام کرد که «پیام این اقدام انقلابی و مجازات گونه کاملا روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان هشدار می دهد، در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می سازد.»

۱۳۹۶/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...