نسخه چاپی

رییس جمهور نام همراهان خود را منتشر كند

رییس جمهور مختار و یكه سوار میدان است كه هرچه به مذاق خودش خوش بیاید قانون می‌شمارد و اجرا می كند.

به گزارش نمابه نقل ازايلنا، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است رییس جمهور نام این ۱۲۰ همراه خود به سفر نیویورک را انتشار دهد تا مشخص شود که رییس جمهور چه هیاتی را به نیویورک برده است.

حجت الاسلام روح الله بیگی در رابطه با همراهی ۱۲۰ نفر از کار‌شناسان با احمدی‌نژاد در سفر نیویورک گفت: رییس جمهور مختار و یکه سوار میدان است که هرچه به مذاق خودش خوش بیاید قانون می‌شمارد و اجرا می‌کند ولی هرآنچه را که قبول نداشته باشد و یا نمایندگان بر اجرای مصوبه اصرار داشته باشند آقای احمدی‌نژاد خود را فراقانون به حساب می‌آورد و بیان می‌کند که من نماینده تام الاختیار مردم هستم و نمایندگان مجلس از شهرستان وارد خانه ملت شده‌اند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رییس جمهور کل مملکت را نیز با خود نیویورک می‌برد اگر کسی اعتراض می‌کرد در پاسخ به اعتراض آنان می‌گفت: مردم شکر خورده‌اند و حق ندارند اعتراض کنند چرا که من نماینده تام الاختیار هستم.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ ای کاش رییس جمهور اسامی ۱۲۰ نفر را که همراه خود به نیویورک برده است منتشر می‌کرد تا مشخص شود چه کارشناسانی با وی به نیویورک سفر کرده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر رییس جمهور نام ۱۲۰ نفر را انتشار دهد مشخص می‌شود که آیا این مقدار افرادی که با رییس جمهور به نیویورک رفتند برای این به آنجا سفر کرده‌اند که دستی از نظام و انقلاب بگیرند و عقد قراردادی را در زمینه رفع تحریم‌ها امضا کنند یا اینکه عروس و یا داماد مقام ارشد و یا نوه، نبیره و بالاخره فامیل‌های دور و نزدیک فعلی و طفیلی هستند که احمدی‌نژاد آن‌ها رابه نیویورک برده است.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: در این زمان بحران اقتصادی کشور که خیلی از مردم به نان شب خود محتاج هستند احمدی‌نژاد نباید این همه همراه با خود به نیویورک می برد زیرا این سخنرانی سالیانه نیازمند این حجم همراه نیست.

عضو فراکسیون احیای مساجد، حسینیه و تکایا مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی‌نژاد برخی از افراد را که با خود همراه برده است مدیر اداره‌ای هستند و این ادارات اگر مدیرشان حاضرنباشد بصورت کامل یا نیمه کامل تعطیل می‌شوند و یا اینکه با رکود کاری مواجه می‌شوند آیا بردن چنین مدیرانی ضرورت داشته است؟

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سال ۹۱ را سال حمایت از تولید و سرمایه ایرانی بیان کرده است ما باید تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی نظام اسلامی رفع شود به نظر من رییس جمهور کار صحیحی در این زمینه انجام نداده است که ۱۲۰ نفر را با خود در سفر نیویورک همراه کرده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان در رابطه از احمدی نژاد سوال خواهندکرد که آیا این مقدار همراه حقیقتاً لازم بوده است یا نه.

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...