نسخه چاپی

پاسخ قلعه نویی به نامه وداع مجیدی

سرمربی استقلال گفت: فرهاد مجیدی حتما به یاد دارد زمانی كه فیروز كریمی مربی استقلال بود و من در مس كرمان حضور داشتم با من تماس می‌گرفت و به او مشورت می‌دادم.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال گفت: روند رو به رشدی داشته‌ایم و در آبادان کار سختی کردیم. مورینیو یک بازی را باخت و بعد از آن حرف خوبی زد و گفت: من یادم نمی‌آید جام‌هایی که گرفته‌ام در بازی دوستانه اتفاق افتاده باشد. حالا هم می‌گویم در نیم فصل به کسی جام نمی‌دهند و ما می‌خواهیم به خواسته‌هایمان برسم.

وی ادامه داد: اگر دیدار معوقه خودمان را ببریم با 19 امتیاز با صدر جدول یک امتیاز فاصله خواهیم داشت. تنها دغدغه من این است که مسائل مالی‌مان حل شود. فتح‌الله زاده و امیدوار رضایی در حال تلاش هستند مشکلات را حل کنند. امروز با فتح‌الله‌زاده جلسه داشتم و او قول داد ظرف سه چهار روز آینده به باشگاه پول تزریق کند. وزیر ورزش نیز قول‌هایی داده که مشکلات‌مان حل شود و تا نیم فصل دغدغه نداشته باشیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: خوشحالم از این بابت که تیمی شده‌ایم که بخاطر مردم و پیراهن استقلال بازی می‌کنیم. همه جام‌هایی که آورده‌ام یک طرف و این حرکت امسال استقلال یک طرف. هر چند دشمنان زیادی داریم و تبلیغات منفی زیادی علیه ما می‌شود اما بردهای معرفتی خوبی در همین چند هفته کسب کرده‌ایم. 13 هفته یک ریال نگرفته‌ایم و مردم بدانند اینها عاشق استقلال هستند چون مثل یک سرباز فداکار کار می‌کنند و این چیزی که شما می‌بینید نه شعار است و نه فیلم هندی.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه تمرینات پرسپولیس پشت در‌های بسته انجام می‌شود اما اینجا چنین اتفاقی نمی‌افتد، گفت: این مسئله که تمرینات بسته باشد، یک قانون بین‌المللی است و حتی در لیگ قهرمانان آسیا 15 دقیقه به مردم اجازه می‌دهند تمرینات را ببینند ولی من اعتقاد دیگری دارم، این تیم برای مردم است و طرفداران صاحب آن هستند. یک هوادار از شرق تهران به غرب تهران می‌آید که یک تمرین را ببیند. ما اجازه دادیم هواداران بیایند و در انتهای تمرین به هنگام برنامه‌های ایستگاهی با احترام از آنها می‌خواهیم بیرون بروند. همه دنیا می‌دانند که رئال و بارسا چگونه بازی می‌کنند و مهم این است که قدرت تاکتیکی خود را به حریف تزریق کنیم.

خبرنگاری از سرمربی استقلال پرسید شما طرفدار بارسلونا هستید یا رئال که قلعه‌نویی گفت: من طرفدار هیچ تیمی نیستیم و فوتبال می‌بینیم که چیز یاد بگیرم اما در حال حاضر به بارسلونا علاقه دارم. زمانی که طرفدار استقلال شدم، جگیچ مربی استقلال بود و دیدم که فوتبال سرعتی بازی می‌کند، منصور پورحیدری هم در استقلال این کار را انجام داد و حالا سبک مربیگری من هم همین گونه است.

قلعه‌نویی در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی تصریح کرد: او برای این مجموعه و فوتبال ایران زحمت کشید. زمانی که مجیدی جوان‌تر و در اوج بود، در زمان برانکو به تیم ملی دعوت نمی‌شد، وقتی من در تیم ملی بودم او را دعوت کردم و حتی در استقلال هم که بودم به او بازی می‌دادم.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی حتما به یاد دارد زمانی که فیروز کریمی مربی استقلال بود و من در مس کرمان حضور داشتم با من تماس می‌گرفت و به او مشورت می‌دادم. او حالا خداحافظی کرده و امروز به بازیکنان تیمم گفتم که خدا از من نگذرد اگر تصمیمی گرفته باشم که با نفس باشد. ابتدای فصل از فتح‌الله‌‌زاده خواستم مجیدی را بیاورد و فتح‌الله‌زاده گفت با هم جلسه بگذارید و مشکلات را حل کنید اما من گفتم مشکلی نیست و شما کارهای اداری آن را انجام بدهید.

قلعه‌نویی عنوان کرد: خوشحالم که در زمان من، محمود فکری و علیرضا منصوریان خداحافظی کردند و حتی دوست داشتم برای مجیدی هم این اتفاق بیفتد. می‌خواستم او به ما کمک کند که آن مباحث مطرح شد. حالا سؤال من این است که وقتی رائول از رئال مادرید به شالکه رفت یا دل پیرو از یوونتوس جدا شد این مباحث به وجود آمد؟ چرا این داستان‌ها در آنجا اتفاق نمی‌افتد؟

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تلاش می‌کنید بازی خداحافظی خوب برای مجیدی در نظر گرفته شود، گفت: قبل از اینکه به استقلال بیایم منصوریان خیلی علیه من مصاحبه کرد اما دیدید که او را نگه داشتم و فینال جام حذفی را برای او در نظر گرفتیم. محمود فکری هنگامی که در استقلال بود بخاطر یک اشتباه از سوی هواداران هو شد اما 4 سال بعد با کاپیتانی تیم ملی از فوتبال خداحافظی کرد. من هم می‌خواستم مجیدی به ما کمک کند، درست تا زمانی که بحث کاپیتانی مطرح شد،

قلعه‌نویی افزود: علاوه بر مجیدی باید برای امثال بیانی، فنونی‌زاده، نامجو مطلق و دین محمدی هم بازی خداحافظی در نظر گرفت. هنگامی که به استقلال آمدم بیانی، رجبی و دین‌محمدی را به تیم اضافه کردم و به زودی اسامی کمیته فنی را اعلام می‌کنیم. من مشارکتی هستم و بابت همه چیز مشورت می‌گیرم و خدا از من نگذرد اگر با نفسم تصمیم گرفته باشم.

یکی از خبرنگاران گفت نامجو مطلق به پرسپولیس رفت که قلعه‌نویی پاسخ داد:‌ شما نمی‌توانید بگویید او سهمی در این مجموعه نداشته چون برای استقلال زحمت کشیده است.

سرمربی استقلال در خصوص عملکرد اعضای هیئت مدیره و اینکه آنها چه کمکی به این باشگاه کرده‌اند، گفت: اعضای هیئت مدیره از دوستان و بزرگان ورزش هستند، ولی بازیکنان من تا امروز یک ریال نگرفته‌اند. افشارزاده همان ابتدا اعلام کرد روی من حساب نکنید و تکلیف خود را مشخص کرد. یکی دو نفر دیگر هم گفته‌اند می‌خواهیم کمک فکری کنیم. پس من درست گفتم که مشکلات روی دوش فتح‌الله‌زاده، امیدوار رضایی و نجف‌نژاد است.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: این تیم مدعی است و یک ریال دریافت نکرده، شما به سکوهای کمپ استقلال نگاه کنید و ببینید که این حق ما است؟ این همه اموال در اختیار استقلال است اما شرایط کمپ ما این است. جای تاسف دارد که ما برای عراقی‌ها استادیوم می‌سازیم اما نقش جهان 14 سال است که کامل نشده، شاید خیلی از این حرف من ناراحت شوند.

به گزارش فارس، یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص صحبت‌های جعفری مدیرعامل تراکتورسازی از قلعه‌نویی سؤال کرد که وی گفت: من از جعفری می‌خواهم همه چیزهایی که نباید بگوید را بگوید. چیزی نزدیک به 300 میلیون از آنها طلب دارم و درحالی که کلید دست من است قفل در خانه من را شکسته‌اند. این کار غیرقانونی است و من از شما و رسانه ملی می‌خواهم از آقای جعفری بخواهید تمام حرف‌هایش را بزند و سکوت نکند چون در شخصیت من نیست که جواب او را بدهم.

وی تاکید کرد: آقای جعفری درست می‌گوید، 5 ماه بدون دریافت پول، 3 ماه تمرین روی یخ و گذراندن شب عید بدون یک ریال دریافتی، چیزهایی است که ایشان باید بگوید. آقای جعفری! از طریق رسانه ملی و خبرنگاران اعلام می‌کنم تمام حرف‌هایت را بزن. نیازی به فایل صوتی هم نیست.

در این لحظه سرمربی استقلال از یکی از نزدیکانش خواست اجاره‌نامه ملکی که در تبریز در آن سکونت داشته است را بیاورد. در این اجاره نامه نوشته شده مبلغ 50 میلیون تومان از حساب امیر قلعه‌نویی کسر و بابت اجاره محل سکونت به صاحبخانه پرداخت شد.

قلعه‌نویی در این باره گفت:‌ یکی به من بگوید این 50 میلیون به حساب چه کسی رفته است؟ ما هم کار اجرایی انجام داده‌ایم و کسی که حسابداری بلد باشد می‌فهمد وقتی یک بار پولی در جایی سند بخورد، دوباره نمی‌توان آن را به همان حساب برگشت داد.

وی اضافه کرد: ‌اجاره یک ملک و یک ماشین و یک راننده در قرارداد من بود و به غیر از آن مبلغ 200 و چند میلیون از آنها طلبکار هستم. خدا پدر کسی را بیامرزد که وقتی در اصفهان بودم 80 میلیون برایم خانه رهن کرد و آن پول هم به من برگشت داده شد. آقایانی که دم از مسلمانی می‌زنند برای مربی خارجی تا سنت آخر پرداخت می‌کنند اما به ما که می‌رسند این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی گفت: مگر امروز آقای جعفری نگفت که من خانه را برای 10 ماه اجاره کردم اما شما در همین قرارداد خانه ببینید که یک سال تنظیم شده است. 170 میلیون هم بابت نایب قهرمانی پاداش و دیگر مسائل طلبکارم. جالب این است که آقایان گفته‌اند اگر قلعه‌نویی به تبریز بیاید تضمینی برای سلامت جان او نیست و می‌خواهند اینگونه میهمانوازی مردم تبریز را نشان دهند درحالی که من با آنها زندگی کردم و می‌دانم چه شخصیتی دارند، مردم آذربایجان با شعور هستند.

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...