نسخه چاپی

گزارش اختصاصی خبرنگار نما از اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس؛

حضور پرشورمردم در روز جهانی قدس مكمل اقدام سپاه و سیلی محكم تر

عکس خبري -حضور پرشورمردم در روز جهاني قدس مکمل اقدام سپاه و سيلي محکم تر

یك از شهروندان گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مكمل اقدام موشكی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با گروه های تكفیری صهیونیستی و تمامی حامیان آنها است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نما ؛ جمعه این هفته روز جهانی قدس را در پیش داریم ،سنتی به جا که امام راحل آن را پایه گذاری کرد.به جهت قداست روز قدس در جهان اسلام که در نیم قرن گذشته همیشه از اهمیت برخودار بوده است و نیز اتفاقات این روزهای منطقه نظرات مردم رادر خصوص اهمیت این روز جویا شدیم.
یک شهروند تهرانی در خصوص اهمیت حضور در روز جهانی قدس به خبرنگار نما گفت: راهپیمایی روز قدس نشان از همدلی و انسجام در جهان اسلام است، قطعا این اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در عزم ملت ایران نخواهد داشت و از آنجایی که عربستان سعودی از حامیان بزرگ تروریست ها در منطقه هستند، این حضور مردم مهمترین پیام را برای داعشی ها و اربابان آن در پی دارد که جهان اسلام همچنان متحد و یکپارچه علیه تجاوز و ترور و جنایت است.
وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر انسجام ایرانی ها را نشان می دهد که همه با هم یک صدا متحد هستیم، ما باید با حضور میلیونی خود در روز جهانی قدس بار دیگر اقتدارمان را به رخ جهانیان بکشیم،و این روز تو دهنی محکمی است برای تروریست های اجاره ای در منطقه و مردم قطعا در این روز پرشور تر ازسالهای گذشته حضور خواهند داشت ،زیرا که حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین تودهنی محکمی به غاصبان صهیونیست خواهد بود.
یکی دیگر از شهروندان در این خصوص به خبرنگار نما گفت: حمله موشکی دقیق و مقتدرانه سپاه به محل استقرار داعش در دیرالزور برای صهیونیست‌های کودک‌کش این پیام آشکار را داشت که تهدید ایران اسلامی را جدی بگیرید و ایران به همان آسانی که تروریست‌های داعش را موشک‌باران کرد، می‌تواند و این آمادگی را دارد که تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کند پس حواستان جمع باشد ایران با کسی تعارف ندارد.
این شهروند با بیان اینکه ایران با حمله موشکی به داعش خود را به عنوان قدرت جهانی مطرح کرد،اظهار داشت: این انتقام موشکی ایران قدرت‌نمایی و پیامی واضح ر ا به آمریکا و اسرائیل داشت و نشان داد که ایران اهل کوتاه آمدن نیست.این گروه های تروریستی از گذشته بوده اند و همیشه از ایران سیلی خورده اند و این موضوع را به خوبی درک کرده اند که ایران مثل خیلی از کشورهای منطقه نیست که بخواهند به راحتی جولان بدهند ،حضور مردم هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشان اقتدار و عظمت ایران در جهان است .
یک خانم جوان در خصوص روز جهانی قدس به خبرنگار نما گفت: مردم فلسطین علی رغم وجود تمام توطئه‌های رژیم کودک کش صهیونیستی همچنان ایستادگی و مقاومت را به عنوان تنها راه پیروزی در نظر گرفته است. امروز متأسفانه جهان عربی و اسلامی درگیر نبردهای خونین شده است، از این رو رژیم صهیونیستی از این موقعیت استفاده کرده است و به صورت مستمر به دنبال شهرک سازی است ،نکند که در این هیاهوی منطقه خاورمیانه از موضوع فلسطین غافل شویم،روز قدس هم یک یادآوری است که همچنان موضوع فلسطین از اهمیت برخودار است و باید مورد توجه جهان اسلام باشد.
این شهروند با بیان این که روز قدس روز مهمی است که هر ساله اهمیت آن بیشتر و بیشتر می‌شود، افزود: انشاءالله که در تمامی کشورهای اسلامی شاهد حضور بسیار گسترده مردم باشیم ،من هم از تمامی مردم کشورمان می خواهم در این روز برای حمایت از فلسطین شرکت کنند، چرا که موضوع فلسطین مسئله‌ای برحق و عادلانه است.
یک شهروند دانشجو در این باره گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس خاری در چشم کشورها و یا گروه های تروریستی است که چشم طمع به ایران اسلامی دارند، از آنجایی حضور پرشور مردم در این روز بازتاب های جهانی ر ابه دنبال خواهد داشت، قطعا بار دیگر لرزه بر اندام رژیم منحوس صهیونیستی خواهد انداخت.
وی در ادامه افزود:داعشی ها ادامه روند اهداف عربستان و رژیم صهیونیستی می باشند،حضور مردم در روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخودار است زیرا این نکته را به خوبی فهمیدند که با یک ترقه بازی نمی توانند کوچکترین خدشه ای به اقتدار و انسجام مردم وارد کنند. تروریست ها و حامیان آنها بفهمند که ایران اسلامی از گذشته با صلابت تر است و هر گونه تحرکی که خلاف امنیت ملی باشد را در همان نطفه خفه خواهد کرد.
یک خانم کهنسال نیز به خبرنگار ما گفت: هرکجا که پای امنیت کشور درمیان باشد مردم حضوری گسترده دارند، روز جمعه هم مردم باید با حضورشان یک بار دیگر همدلی و وحدت خود را به رخ جهانیان بکشند تا هیچ احدی جرات طمع به ایران اسلامی را نداشته باشد.
این شهروند با اشاره به اهداف عربستان در پرورش تروریست ها در منطقه تصریح کرد:کشورهای مرتجع منطقه و در راس آن عربستان سعودی تروریست پرور همیشه به دنبال دسیسه در کشورهای اسلامی بوده است تا از این طریق بتواند اهداف شوم اسرائیل و امریکا را به پیش ببرد، اما طبیعتا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و باشرایط پیش آمده در منطقه پیام روشنی را برای تروریست ها و حامیان غربی آنها به دنبال خواهد داشت ،انشاءالله که مردم با حضور پررنگ خود در روز جهانی قدس مشت محکمی را بر استکبار جهانی وارد کنند

۱۳۹۶/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...