نسخه چاپی

آخرین آمار فروش فیلم‌های درحال اكران

فیلم كمدی «اكسیدان» از روز سه‌شنبه به فیلم‌های اكران شده اضافه شد و پیش بینی می‌شود با توجه به تركیب اكران، فیلم‌ها بتوانند نظر مخاطبان را به خود جلب كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی از روز سه‌شنبه بر پرده سینماها اضافه شد و فیلم با مضمون کمدی با اقبال خوبی مواجه شد و باتوجه به اکرانی که پیش بینی شده فیلم‌های خوبی در سینماها برای عید فطر در نظر گرفته شده است.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «اکسیدان» گفت: فیلم با استقبال خوبی مواجه شد. روز سه‌شنبه اکران فیلم آغاز شد و بلیت سینماها به صورت کامل نیم‌بها بود. شب گذشته در اکثر سالن‌های سینما سانس فوق‌العاده پس از ساعت 12 شب داشتیم. هم‌اینک فروش فیلم به 250 میلیون تومان رسیده است که رقم قابل توجهی برای فیلم است که در ماه رمضان کار خود را آغاز کرده است.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: اقبال مخاطب از «نهنگ عنبر سلکشن رویا» همچنان ادامه دارد و با سانس‌های فوق‌العاده مواجه هستیم. این فیلم تا شب گذشته به فروش 14 میلیارد تومان رسید.

وی درباره فیلم «رگ خواب» توضیح داد: با مواد تبلیغی و پتانسیلی که در فیلم وجود دارد اکران خوبی برای آن پیش بینی می‌کنم، اکران فیلم پس از شب‌های قدر آغاز شد و به فروش 420 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «برادرم خسرو» هم به فروش یک میلیارد و 530 میلیون تومان رسید.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری گفت: فیلم «زیر سقف دودی» با اقبال خوبی در روزهای گذشته مواجه شد و هم‌اینک 25 سالن در تهران در اختیار دارد که در تهران به فروش 385 میلیون و در شهرستان به فروش 115 میلیون تومان رسید. این فیلم اکنون به فروش 500 میلیون تومان رسیده است.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فیلم «مادر قلب اتمی» گفت: فیم ظرف 20 روز اکران شده که شب‌های قدر را هم تجربه کرده است. این فیلم در تهران به فروش 820 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 250 میلیون تومان رسید و فروش کل آن به یک میلیارد و 70 میلیون تومان رسیده است.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت: اکران فیلم «ویلایی‌ها» همچنان ادامه دارد این فیلم در تهران به فروش 595 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 220 میلیون تومان رسید. فروش کل فیلم به رقم 815 میلیون تومان دست یافت.

وی درباره فیلم «آشوب» گفت: فیلم در تهران سینمایی ندارد و نهایتاً به فروش 280 میلیون رسید. «آشوب» در شهرستان به فروش 150 میلیون دست یافت که در کل به فروش 430 میلیون تومان رسیده است. این فیلم در شهرستان‌ها اکرانش را ادامه می‌دهد.

۱۳۹۶/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...