نسخه چاپی

مبارزه نفس‌گیر تهیه كننده اخراجی‌ها با سرطان

فرزند حبیب الله كاسه ساز گفت: مرحله دوم شیمی درمانی پدرم آغاز شده و هم‌اكنون در حال ادامه روند درمان هستیم، اما متاسفانه قدرت تكلمش به دلیل فشار بیماری قدری كاهش یافته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محسن کاسه‌ساز فرزند حبیب الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما گفت: قبل از عید امسال روز اول جشنواره فجر پدرم به دلیل مشکل معده در بیمارستان بستری شدند. پزشکان تشخیص تومور معده را برای ایشان دادند که متاسفانه بدخیم بود بعد از بستری عمل و معده را تخلیه و برداشته شد. بعد از 20 روز بستری شیمی درمانی آغاز شد اما متاسفانه بعد از حدود 5 جلسه متوجه شدیم که بدنشان به شیمی درمانی جواب مثبت نداده است.

وی گفت: هم اکنون پدرم چند ماه است نتوانسته غذایی بخورد و اکنون پزشکان با آغاز شدن مرحله دوم شیمی درمانی در 5 روز آینده در حال تقویت ایشان با سرم و آمپول هستند. البته به دلیل فشار بیماری نیز قدرت تکلمشان قدری کاهش داشته است.

وی افزود: در این مرحله باید آمپول‌های تزریق کنند که هرکدام 18 میلیون تومان قیمت دارند و متاسفانه داروهای سرطان تحت پوشش بیمه هم نیستند. تا امروز یک عدد از این آمپول‌ها تزریق شده و باید ببینیم بدنشان به این نوع درمان جواب گو هست یا خیر که در صورت جواب مثبت نیاز است چند عدد دیگر از این داروها تزریق شود.

حبیب الله کاسه ساز تهیه کنندگی فیلم‌هایی چون اخراجی‌های یک و دو را در کارنامه خود دارد.

۱۳۹۶/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...