نسخه چاپی

تركمنستان دومین قربانی جوانان ایران

تیم ملی والیبال جوانان ایران با نتیجه 3بر صفر به یك پیروزی راحت برابر تركمنستان دست یافت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، ملي‌پوشان واليبال ايران در دومين ديدار خود از رقابت‌هاي والبيال جوانان آسيا به مصاف تيم نه چندان قدرتمند تركمنستان رفت. تيم ملي ايران در اين مسابقات از بازيكناني بهره مي‌برد كه پنج نفر از آن ‌ها يكسال قبل در همين اروميه تجربه بازي در مسابقات دانش‌آموزي آسيا را داشتند. ملي‌پوشان واليبال ايران در حالي وارد زمين مسابقه شدند كه هزاران هوادار يكصدا آن‌ها را تشويق مي‌كردند.

ست نخست:

ميلادعبادي‌پور بازيكن آذري تيم ملي واليبال ايران كه از ابتداي اين ديدار مورد تشويق همشهري‌هايش در اروميه قرار گرفته بود با آبشارهاي قدرتمند خود خيلي زود ايران را از حريف پيش انداخت. اگر چه تيم تركمنستان خيلي تاكتيكي بازي نمي كرد اما اشتباه هاي مكرر بازيكنان ايران در دفاع روي تور موجب مي‌شد تا ايران نتواند اختلاف امتيازهاي خود را با حريف افزايش دهد. آبشارهاي نوريف پشت خط زن تيم تركمنستان به راحتي دفاع مي‌شد. فلاح با پروازهاي زيبا و اسپك‌هاي سرعتي خود دريافت كننده‌هاي حريف را به تسليم وا مي‌داشت. ست اول 25-13 به سود ايران تمام شد تا شاگردان نفرزاده به يك پيروزي راحت دست يابند.‌

ست دوم :

حسين آبادي با سرويس هاي خوب خود در ست دوم نيز دريافت كننده هاي حريف را با مشكل رو به رو مي كرد. همين موضوع موجب مي‌شد كه توپ‌هاي كاملي به پاسور نرسد و در نهايت قدرتي‌زن‌هاي حريف نتوانند آبشارهاي خوبي بزنند. وقت استراحت فني نخست با امتياز 8بر 5 به سود ايران تمام شد. به نظر مي رسيد بعد از برد در ست نخست قدري بازيكنان ايران حريف را دست كم گرفته‌اند. محمد امير محمد در اين ديدار بازي خوبي ارائه داد. ماسارف بازيكن شماره چهار تركمنستان و سرويس‌هاي فني‌اش تنها نقطه اتكاي تيم تركمنستان بود. ميلاد عبادي‌پور بالاتر از دستان دو دفاع روي تور حريف آبشار مي‌زد. اين ست نيز در نهايت با ست 25-17 به سود ايران تمام شد. ايران در دفاع روي تور و اسپك به مراتب بهتر از حريف بود.

ست سوم:

رزاقي با سرويس‌هاي خوب خودش در ست سوم بدون ترديد يكي از بهترين‌هاي ايران بود. شهسواري با پاس‌هاي بلندش به خوبي نصر اصفهاني را تغذيه مي‌كرد و اصفهاني‌هم به خوبي قدر اين پاس‌ها را مي‌دانست از آن‌ها امتياز مي‌گرفت. در ست سوم نفرزاده به تدريج بازيكنان ذخيره را نيز به ميدان فرستاد. بازيكنان تركمنستان نااميدتر از آن بودند كه برابر تيم ايران مقاومت كنند. تقوي با سرويس‌هاي خوب خود تحسين حاضران در سالن را وامي‌داشت و فتحعلي با آبشارهاي خوب خود از منطقه دو ميدان به راحتي توپ را در زمين حريف مي‌نشاند. عبادي‌پور يكي از ستاره‌هاي ايران در اين ميدان بود. صابركامران‌منش هم در ست سوم براي ارسال سرويس به ميدان رفت. ست سوم اين بازي نيز با امتياز 25-13 به پايان رسيد و جوانان ايران به دومين برد پياپي خود دست يافت.

تيم ملي واليبال جوانان ايران موفق شد با نتيجه 3بر صفر و امتيازهاي (25-13 ، 25-17 و 25-13 ) تركمنستان را شكست دهد. شاگردان نفرزاده روز يكشنبه 9 مهر ساعت 16 به مصاف چين تايپه مي‌رود.

۱۳۹۱/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...