نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نما:

هر نقطه ای را اراده كنیم تحت ضربات موشكی مان قرار خواهد گرفت / عملیات «لیلة القدر» تحت امر فرماندهی معظم كل قوا انجام پذیرفت

عکس خبري -هر نقطه اي را اراده کنيم تحت ضربات موشکي مان قرار خواهد گرفت / عمليات «ليلة القدر» تحت امر فرماندهي معظم کل قوا انجام پذيرفت

نانواكناری گفت:حمله موشكی قاطع سپاه برای تنبیه كسانی كه عملیات تروریستی كوری را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) انجام داده بودند صورت گرفت.فرمانده سپاه در همان روز اعلام كرده بود كه انتقام سخت و سنگینی را از مسببان این گروه های تروریستی خواهیم گرفت.

ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگ. با خبرنگار نما، درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: از روزی که اقدام تروریستی داعش در مجلس و حرم مطهر امام صورت گرفت سربازان گمنام امام زمان از همان روز اول اعلام کردند انتقام به ناحق ریخته کردم عزیز را خواهند گرفت.
وی در ادامه افزود: شاهد بودیم در این اقدام سپاه پاسداران عملیاتی را علیه داعشی ها انجام داده اند و توانستنند به همه کسانی که وابستگی دارند به تروریست ها اعلام کنند که هر نقطه ای را که اراده کنیم تحت ضربات موشکی مان قرار خواهد گرفت.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما انتقام هر اقدام نابخردانه ای را با توان بالا از دشمن خواهیم گرفت، گفت: این اقدام پیامی است برای همه کسانی که دل در گروی اقدامات مستکبرانه دارند و همه کشورهایی که از تروریسم حمایت می کنند باید بدانند اگر قهر نیروهای انقلابی ما را می خواهند بچشند و سیلی محکم را در سینه خودشان احساس کنند، از این اقدامات تروریستی حمایت کنند تا ببینند چه اقدام سریع و قاطعی را از سوی نیروهای انقلابی خواهند دید.
نانواکناری بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران پیامی است برای همه کسانی که در حمایت از تروریسم ها در می آیند و انشالله این اقدام خوب و قاطع و به موقع درس عبرتی باشد برای کسانی که در مسیر حمایت از تروریسم ها قرار دارند و این اقدام صلح جویانه ای بود که از سوی رزمندگان اسلام نشان داده شد.
وی با بیان اینکه ما ضمن اینکه از توان برتری برخوردار هستیم این توان را در جهت صلح در منطقه به کار می گیریم ، ادامه داد: همچنین اگر هر کسی بخواهد بر علیه صلح منطقه اقدامی کند بداند که سیلی محکمی را خواهد خورد و هشیار باشند که این اقدام تکرار نشود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدام سپاه پاسداران پیام واضح و روشن است که تحریم ها تاثیری در روند دفاعی و امنیتی ما نخواهد داشت، گفت: ما برای این موضوع از هیچ کشوری کسب تکلیف نمی کنیم چرا که ما برای امنیت خودمان و صلح در منطقه در جهت بالا بردن توان خودمان اقدام خواهیم کرد.
نانواکناری ما با توانمندی های خودمان به دنبال این هستیم که صلح را در منطقه برقرار و جلوی تجاوز ها و ناامنی ها را بگیریم گفت: این پیام را باید بشنوند که ما می توانیم در این زمینه اقدامات گسترده تری داشته باشیم و تحریم ها تاثیری در این زمینه نخواهد داشت.
حمله موشکی قاطع سپاه برای تنبیه کسانی که عملیات تروریستی کوری را در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) انجام داده بودند صورت گرفت.فرمانده سپاه در همان روز اعلام کرده بود که انتقام سخت و سنگینی را از مسببان این گروه های تروریستی خواهیم گرفت.
با توجه به تصمیماتی که از قبل گرفته شده بود و شناختی که نسبت به مواضع تروریست‌های تکفیری وجود داشت و با اشراف اطلاعاتی که حاصل شده بود مشخص شد که بخش عمده اتاق‌های فکر و عملیات هدایت تروریست‌های در دیر‌الزور سوریه است. در عملیات اخیر با 6 فروند موشک ذوالفقار و با برد حدود 700 کیلومتر مواضع مدنظر مورد اصابت موشک‌های سپاه قرار گرفت. طبق گزارش‌های دریافتی، تلفات سنگینی به تجهیزات و تروریست‌های تکفیری وارد شد.
بدون شک هماهنگی لازم با کشورهای همراه ما به ویژه سوریه برای این اقدام صورت گرفته بود.با توجه به اینکه این موشک‌ها از آسمان کشور عراق عبور می‌کرد قطعا کشورهای عراق و روسیه نیز از این اقدام سپاه مطلع بودند.
با توجه به نوع انتخاب اهداف و تجمع تروریست های تکفیری در این منطقه می توان میزان تلفات آنها را در نیروی انسانی و امکانات لجستیکی بالا پیش بینی کرد.شلیک موشک ها از خاک جمهوری اسلامی ایران و از استان های کرمانشاه و کردستان صورت گرفت.حمله مجدد از سوی سپاه تابع تصمیماتی است که در مجموعه شورای عالی امنیت ملی و ستاد فرماندهی کل قوا و مجموعه سپاه گرفته شود و بستگی به موقعیت های پیش رو خواهد داشت.
روابط عمومی کل سپاه با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریست های تکفیری تاکید کرد: عملیات «لیلة القدر» در سلسله مراتب نظامی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت و در این عملیات موفق، بیش از 170 تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیدند ، کلیه مراحل شناسایی و جمع آوری اطلاعات پیرامون وضعیت مقرها و موقعیت تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور، صرفا توسط عوامل میدانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرایندی دقیق و مطمئن صورت پذیرفت و در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.-نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبتنی بر اشراف اطلاعاتی حاصله، عملیات موشکی «لیلة القدر» را طراحی و با شلیک 6 فروند موشک میان برد زمین به زمین به سمت اهداف تعیین شده در دیرالزور سوریه به مرحله اجرا در آورد.-در این عملیات موفق، بیش از 170 تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه های آنان وارد گردید.در پایان به ملت انقلابی و غیرتمند ایران و آحاد علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی اطمینان داده می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فضل الهی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در صیانت از اقتدار و امنیت ملی کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان، لحظه ای درنگ نکرده و جبهه بدخواهان میهن اسلامی را به سختی مجازات خواهد کرد.

۱۳۹۶/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...