نسخه چاپی

شهید انفجار سراز پارتی درآورد!

انتشار یك فایل ویدئویی در شبكه‌های اجتماعی ثابت می‌كند وزارت كشور عربستان درباره كشته شدن مأموران خود در شرق عربستان دروغ بزرگی گفته است.

به گزارش نما به نقل از العالم، نیروهای امنیتی سعودی که شهیدِ انجام وظیفه در قطیف (منطقه شیعه‌نشین) اعلام شده‌اند، در یک پارتی شبانه دستگیر شده بودند!

وزارت کشور عربستان سعودی پیش از این ادعا می‌کرد که دو تن از نیروهای امنیتی‌اش به نامهای «هاشم الزهرانی» و «عبدالله الدلبجی» در قطیف کشته شده‌اند، اما با انتشار فیلمی از افراد دستگیر شده در یک پارتی شبانه، مشخص می‌شود که آنها به همراه چند تن دیگر در این مهمانی مختلط در حال خوشگذارنی بودند که دستگیر می‌شوند.

این ویدئو که با تلفن همراه یکی از نیروهای امنیتی ضبط شده و سپس درز پیدا کرده است، نشان می‌دهد که این دو نیروی امنیتی پس از دستگیری، از سایر دستگیرشدگان جدا شده‌اند و پس از درگیری با نیروهای امنیتی دیگر، کشته شدند و بعدا ادعا شد که در انفجاری در قطیف (در شرق عربستان) «به شهادت رسیده‌اند»!

اجساد این دو پس از قتل به قطیف منتقل شده تا جسدشان در انفجاری در قطیف معدوم شود؛ سپس فعالان و معارضان عربستانی این شهر را متهم کنند که این دو نیروی امنیتی را به قتل رسانده‌اند.

۱۳۹۶/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...