نسخه چاپی

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با نما

حمله موشكی سپاه نمایش بخش كوچكی از اقتدار ایران در مبارزه با تروریست‌ها بود

عکس خبري -حمله موشکي سپاه نمايش بخش کوچکي از اقتدار ايران در مبارزه با تروريست‌ها بود

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشكی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های تكفیری در دیرالزور سوریه تنها نمایش بخش كوچكی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست‌ها بود.

در پی جنایت تروریستی 17 خردادماه 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان عزیز منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: "ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد."
همچنین در شب های گذشته آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای مرزبان فرمودند که سردمداران آمریکا، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، اما کسانی که چنین حسرتی داشتند، این آرزو را به گور بردند و از این پس نیز همین‌گونه خواهد بود، همه اعم از دشمنان، دوستان با اخلاص و دوستانی که برخی مواقع دلشان می لرزد، بدانند جمهوری اسلامی مستحکم و با اقتدار کامل ایستاده و دشمنان نمی توانند به ملت ایران سیلی بزنند بلکه ملت به آنها سیلی خواهد زد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته (28 خرداد ماه) با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد که در پی آن تعداد زیادی از تروریست های تکفیری به هلاکت رسیدند و تجهیزات، سامانه ها و سلاح های آنان منهدم شد.
بهروز نعمتی سخنگوی هیئت ‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نما با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه ضمن تقدیر از نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اقدام سپاه تنها نمایش بخش کوچکی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و مقابله با تروریست‌ها بود.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این عملیات موشکی علیه تروریست‌ها انتقام خون شهدای حادثه تروریستی تهران در مجلس و حرم مطهر امام (ره) را گرفت، تصریح کرد: سپاه با سیلی محکمی که به تروریست‌ها زد، دل خانواده‌های شهدای ترور را شاد ساخت.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست‌ها مشخص است، ادامه داد: تروریست‌ها و حامیان آنها آکاه باشند هر حرکتی که علیه جمهوری اسلامی ایران شود، با پاسخ قاطع و محکمی روبرو خواهد شد که سیلی شب گذشته سپاه به گوش داعشی ها نمونه‌ای از این پاسخ بود که به گوش همه آنها خواهد خورد.
نعمتی با بیان اینکه این حمله موشکی تلفات زیادی برای تروریست‌ها به بار آورده است، افزود: آماری که از خسارات و تلفات این عملیات موشکی سپاه علیه تروریست به دست رسیده نشان می دهد که موشک های ایران به مرکز اصلی تروریست‌ها خورده است.
عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با تاکید بر توان دفاعی و امنیتی بالای ایران اظهار داشت: توان موشکی ایران به حدی است که می‌تواند با هدف گیری درست و با استفاده از نقطه زن ها هر هدفی از تروریست ها را نشانه بگیرد و منهدم کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار به تروریست‌ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان بود، خاطرنشان کرد: امنیت ایران اسلامی خدشه ناپذیر است و هر جایی که لازم باشد با تمام توان با تروریست ها برخورد خواهد کرد

۱۳۹۶/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...