نسخه چاپی

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نما:

اضمحلال اسرائیل نزدیك است / وهابیون دست در دست صهیونیستها در منطقه توطئه می كنند/تحمل یاوه‌گویی‌ها عربستان مقطعی خواهد بود

عکس خبري - اضمحلال اسرائيل نزديک است / وهابيون دست در دست صهيونيستها در منطقه توطئه مي کنند/تحمل  ياوه‌گويي‌ها عربستان مقطعي خواهد بود

ابوالفضل حسن بیكی گفت : ایرانِ امروز ایران دوران شاهنشاهی نیست، ایران برای دفاع از خود توان امنیتی و نظامی خود را روزبروز توسعه خواهد داد و در این مسیر وقعی به اظهارات مقامات آمریكایی نمی‌نهد.

ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نما با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر تروریست‌های داعش در دیرالزور سوریه که در راستای انتقام از عملیات اخیر تروریست‌ها در تهران انجام شد، اظهار داشت: وزیر خارجه عربستان با کمال بی‌شرمی ایران را تهدید به ناامنی و حمله کرده بود لذا با توطئه آنها گروهی از داخل خاک موصل وارد تهران شدند و در دو عملیات تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی 18 نفر بیگناه را به شهادت رساندند و 40 نفر را مجروح کردند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده بود که اگر اقدامی انجام شود، ما مقابله به مثل می کنیم پس وزیر خارجه عربستان هم بهتر است به اندازه دهان خود حرف بزند و منتظر ضربات سنگین تر ما در روزهای آتی باشد.
حسن بیکی با بیان اینکه ایران در سه مرحله علیه تروریست‌ها وارد عمل شد، اضافه کرد: نیروهای امنیتی ایران در مرحله اول گروه‌های وابسته به داعش در خاک ایران را شناسایی و دستگیر کردند و عده‌ای را هم به هلاکت رساندند، در مرحله دوم مقر تروریست‌ها در موصل با کمک دولت و ارتش عراق و حشدالشعبی منهدم شد.
عضو کمیسیون امنیت ملیو سیاست خارجی تصریح کرد: ایران در گام بعدی با بررسی‌ مقر تروریست‌ها در دیرالزور و با اطلاع دولت سوریه و عراق مرکز آموزشی تروریست‌ها را با موشک‌های نطقه زن، غیرقابل رهگیری و با خطای کم مورد هدف قرار داد و به موفقیت رسید.
وی با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش پشتیبان مالی و نظامی گروه‌های تکفیری و داعش هستند، خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه حاوی دو پیام مهم به آمریکا و عربستان بود.
نماینده مردم دامغان ادامه داد: پیام این حمله به آمریکا این بود که دنیای امروز دیگر تک قطبی نیست و ایران جزو چند کشور اول دنیاست که طبق قوانین بین المللی برای دفاع از امینت و منافع ملی خود مسلح به قدرت موشکی است.
حسن بیکی با تاکید بر اینکه ایرانِ امروز ایران دوران شاهنشاهی نیست، تصریح کرد: ایران برای دفاع از خود توان امنیتی و نظامی خود را روزبروز توسعه خواهد داد و در این مسیر وقعی به اظهارات مقامات آمریکایی نمی‌نهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما تا مقطعی می‌توانیم یاوه‌گویی‌ها و عملیات مضحکانه عربستان سعودی را تحمل کنیم و این حمله موشکی پیامی به این کشور بود تا بداند هرکشوری بخواهد به خاک ایران تعرض کند باید منتظر برخورد سنگین ما باشد چرا که هر حرکتی علیه ایران سیلی محکمی خواهد خورد.
وی تاکید کرد: امروز داعش متوجه شد ایران تاکنون در عراق و سوریه کمک و حمایت مستشاری داشته است اما اگر قرار باشد روزی خاک و ملت ایران از هر نقطه‌ای مورد تعرض قرار بگیرند، ما چیزی در آن نقطه برای دشمن باقی نمی‌گذاریم.
نماینده مردم دامغان تصریح کرد: عربستان سعودی باید بفهمد که جمهوری اسلامی ایران کشوری قدرتمند و عظیم است و درگیری با این کشور به مانند درگیر شدن ببر و و موش است، دنیا هم باید بداند که ایران در مبارزه با تروریسم روی موضع خود ایستاده و در مورد حفظ تمامیت ارضی و امنیت ملی خود با هیچ کسی شوخی ندارد.
حسن بیکی با اشاره به اینکه به فضل الهی موصل نیز به همین زودی پاکسازی خواهد شد، اظهار داشت: جبهه مقاومت روزبروز در حال تقویت و گسترش است که ان شاءالله با پیوستن کشورهای اسلامی به این جبهه، عربستان خبیث تنها خواهد ماند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عربستان همیشه در پشت صحنه با رژیم صهیونیستی است، اظهار داشت: امروز به همه دنیا ثابت شده که وهابیت همان صهیونیست است و اینها با همکاری آمریکا علیه ایران توطئه چینی می‌کنند و برای تامین امنیت اسرائیل تسلیحات خود را افزایش می‌دهند اما باید بدانند که آمریکا رو به افول بوده و روز اضمحلال اسرائیل نزدیک است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه آیت الله خامنه ای امام همه مسلمانان است، خاطرنشان کرد: ما همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و هر جایی که لازم باشد، کفن می‌پوشیم

۱۳۹۶/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...