نسخه چاپی

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با نما:

حمایت نظامی رژیم صهیونیستی از آل سعود خبر از توطئه جدید می دهد/ سربازان گمنام امام زمان اجازه نمی دهند خون شهدای انقلاب هدر برود

عکس خبري -حمايت نظامي رژيم صهيونيستي از آل سعود خبر از توطئه جديد مي دهد/ سربازان گمان امام زمان اجازه نمي دهند خون شهداي انقلاب هدر برود

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وظیفه ایران اسلامی ما آگاه سازی ملت های منطقه است تا آتشفشان خشم آنها از وابستگی حكام خود به آمریكا و سرسپرده هایش غلیان كند.

جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار نما درباره با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه،تحولات عراق و سوریه گفت:موفقیت های نظامی این دو کشور در سرکوب داعش سیاست های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را به شکست کشانده است.
نماینده مردم لارستان با اشاره ای به تغییر در ساختار سیاسی و حکومتی عربستان گفت: با توجه به این تغییر احتمال تشدید مواضع خصمانه علنی آل سعود علیه ایران وجود دارد و همانطور که شاهد بودیم رژیم صهیونیستی در حمایت از این تغییرات جنگنده هایی را برای حمایت از حاکم جدید عربستان گسیل کرده است لذا لازم است در روز قدس حضوری باشکوه داشته باشیم و پیام اقتدار ایران را به رخ همگان بکشیم.
جعفرپور ادامه داد: دشمنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده های آنها با ایران و جبهه مقاومت روز بروز در حال تزاید است لذا مردم منطقه، ملت ایران و آزادی خواهان جهان نیزدر روز قدس مواضع روشن در مبارزه با تروریسم، محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی و انزجار خود از سیاست های تروریستی آنها را نشان دادند.
وی با تاکید بر اینکه فلسطین همیشه مسئله اول جهان اسلام بوده و هست، خاطرنشان کرد: مردم با حمایت از آرمان فلسطین نشان دادند که حتی اگر ابرقدرتی مثل آمریکا تمام توان خود را برای تامین امنیت و تمامیت رژیم صهیونیستی به کار بگیرد، باز در برابر قدرت مردم مسلمان و اتحادشان کاری از پیش نخواهد برد.
جعفرپور با بیان اینکه همه ما با تبعیت از مواضع رهبری و فرمایشات ایشان درباره اهمیت روز قدس و مبارزه با آمریکا اظهار داشت: وظیفه ما آگاه سازی ملت های منطقه است تا آتشفشان خشم آنها از وابستگی حکام خود به آمریکا و سرسپرده هایش غلیان کند.
محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در این خصوص اظهار داشت: آرمان فلسطین برای مسلمانان فراوش نشدنی است همه باید با حضورمان در روز قدس وحدت مسلمانان را در حمایت از این ارمان نشان دهیم
وی در خصوص تحولات امروز منطقه افزود: امروز ضرورت تحولات سیاسی و امنیتی اخیر منطقه به خصوص بعد از سفر ترامپ به نشان‌دهنده این است که در این سفر توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.
وی با تاکید بر اینکه قطعا در آینده‌ای نه چندان دور اطلاعات و مدارک اصلی این شرارت‌ها علیه ایران شفاف و افشا خواهد شد، تصریح کرد: تمامی اقدامات تروریستی در منطقه به پشتیبانی آمریکا و حمایت مالی عربستان در راستای تامین امنیت رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.
نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: صحبت‌های محمد بن سلمان وزیر دفاع عربستان در تهدید ایران و حادثه تروریستی 17 خرداد ماه (مصادف با 12 رمضان 1438) در تهران که چند روز بعد از آن اتفاق افتاد، نشان می‌دهد که آنها به دنبال آزمودن قدرت ایران و بررسی مواضع آن در برابر تروریست‌ها هستند اما باید می‌دانستند که آزموده را آزمودن خطاست.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی افزود: اقدام غروزانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سیلی محکمی بود بر گوش آمریکا و عربستان.
وی ضمن تقدیر و تشکر از عملیات موشکی نیروهای هوافضای سپاه بیان داشت: اقدام نیروهای ما در واکنش به حادثه تروریستی تهران صریح و به موقع بود و آنها با هدف گیری مواضع داعش جواب قاطعی به آنها دادند.
جمالی نوبندگانی با بیان اینکه هدف از این حمله موشکی صرفا منهدم سازی مواضع تروریست ها نبود، اظهار داشت: این اقدام علاوه بر هشدار به آمریکا و عربستان که مولدان و حامیان داعش و تروریست‌ها هستند، پیام‌هایی معنادار هم برای آنها داشت.
اولین پیام ایران به آنها این بود که دیگر فکر چنین خطاهایی به سرشان نزند و بدانند که هر گونه تهدید و حرکتی علیه امنیت جمهوری اسلام ایران با پاسخ سختی روبرو خواهد شد و بدون شک سیلی‌های بعدی را نیز می‌خورند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی با اشاره منهدم شدن جنگنده نیروی هوایی سوریه به دست ائتلاف آمریکایی ضد داعش در ریف جنوبی رقه اظهار داشت: این اقدام آمریکا که بلافاصله بعد از موشک باران سپاه علیه مواضع داعش صورت گرفت، نشانگر این است که عملیات سپاه علاوه بر تجهیزات به روحیه تبلیغاتی آنها هم آسیب وارد کرده است.
جمالی نوبندگانی در پایان با اشاره به اینکه اقدام سپاه پاسداران پیام مثبتی هم برای داخل ایران داشت، افزود: مردم با این عملیات فهمیدند که نیروهای اطلاعات و امنیت همیشه در کنارشان هستند و اجازه نمی‌دهند خون شهیدان و کسانی که شبانه‌روزی برای تامین امنیت آنها تلاش می‌کنند، هدر برود

۱۳۹۶/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...