نسخه چاپی

والدین در برابر دریافت وجه اجباری كوتاه نیایند

نایب رئیس كمیسیون آموزش مجلس گفت: والدین در هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی وجهی پرداخت نكنند و اگر تخلفی رخ داد شكایت كنند و مطمئن باشند آموزش و پرورش هم به تخلفات رسیدگی خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس: داود محمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص دریافت وجه اضافی از والدین در هنگام ثبت‌نام مدارس، اظهار داشت: والدین مراقبت کنند و در هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی وجهی پرداخت نکنند و راحت تسلیم نشوند و اگر تخلفی رخ داد شکایت کنند و مطمئن باشند آموزش و پرورش هم به تخلفات رسیدگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سرانه مدارس کفاف هزینه‌های آن را نمی‌دهد، عنوان کرد: مدارس به کمک احتیاج دارند و بهتر است این کمک به دلخواه و با رغبت مردم انجام شود و گرنه دریافت وجه اجباری مصداق وارد شدن پول حرام در آموزش و پرورش است.

محمدی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نیز باید تمهیداتی بیندیشد تا مسأله کمک و مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت فرهنگ‌سازی شود تا مردم با رغبت به آموزش و پرورش کمک کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: رسانه‌ها و بالاخص رسانه ملی باید در جهت افزایش مشارکت مردم در امر تعلیم و تربیت مردم را ترغیب کنند.

۱۳۹۶/۴/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...