نسخه چاپی

حاجی بابایی در گفتگو با نما مطرح كرد:

تحریم‌های جدید علیه ایران نقض برجام است/تحریم های آمریكا ورود هواپیما به كشور را در هاله ای از ابهام قرار داده است

عکس خبري -تحريم‌هاي جديد عليه ايران نقض برجام است/تحريم هاي آمريکا ورود هواپيما به کشور را در هاله اي از ابهام قرار داده است

عضو كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: تحریم های جدیدی كه نمایندگان سنای آمریكا علیه ایران در حال تدوین و تصویب هستند تا در اختیار ترامپ برای اجرا قرار دهند بقدری وسعت دارد كه وضعیت ما را بدتر از قبل از تحریم های زمان برجام خواهد كرد.

حمیدرضا حاجی بابایی، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس و نماینده مردم همدان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما در رابطه با خرید 343 هواپیمای خریداری شده از ایراباس گفت: اگر بتوانیم هواپیماهای جدیدی را وارد ناوگان هواپیمایی کشورمان بکنیم نکته مثبتی است
وی در ادامه بیان کرد: امروزه هواپیمایی هایی داریم که از سطح فردوگاهها کشور استفاده می کنند چراکه فرودگاههای کشور متنوع و مختلف هستند و هر کدام برای پروازهای مختلف برنامه ریزی و احداث شده اند.
حاجی بابایی تصریح کرد: برای این که بتوانیم از هواپیماهای جدید بهرمند شویم نیازمند این هستیم که فرودگاههای کشور را توسعه دهیم.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: باتوجه به وسعت کشورمان باید صنعت هواپیما و استفاده از هواپیما هم بر اساس نیاز مردم باشد چراکه استفاده از هواپیما ضریب اطمینان و امنیت بالایی دارد.
نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: باید امروز فرودگاه های کشور را به شکلی اداره کنیم که بتوانند خودشان هزینه درآمد خودشان را تأمین کنند تا از بودجه دولتی در خرید و نگهداری فرودگاه ها استفاده نشود.
وی بیان کرد: باید فرودگاهها به گونه ای توسعه پیدا کنند که مردم کشورمان که در اقصی نقاط کشور زندگی می کنند بتوانند از صنعت هواپیما بخوبی بهره مند شوند.
حاجی بابایی در ادامه به تحریم های سنای آمریکا اشاره کرد و گفت: با توجه به این که نمایندگان سنای آمریکا در حال تدوین تحریم جدید علیه ایران هستند باید دید که چگونه این هواپیماهای خریداری شده در اختیار ایران قرار خواهند گرفت.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: تحریم های سنای آمریکا گسترده و بی رحمانه است و باعث خواهد شد تا تمام مفاد برجام نقض شود به همین دلیل ورود هواپیما به ایران در هاله ای از ابهام قرار دارد.
نماینده مردم همدان گفت: تحریم های جدیدی که نمایندگان سنای آمریکا علیه ایران در سنا در حال تدوین و تصویب هستند تا در اختیار ترامپ برای اجرا قرار دهند بقدری وسعت دارد که وضعیت ما را بدتر از قبل از تحریم های زمان برجام خواهد کرد.
حاجی بابایی ادامه داد: وقتی هواپیماها وارد ایران شود قطعا جابجایی هایی را نیازمند است چراکه برای استفاده بهینه از این هواپیماها باید باند فرودگاهی بزرگ در کشور ایجاد شود به هیمن خاطر نیازمند تأسیس فرودگاههای جدید در کشور هستیم.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در خاتمه بیان داشت: با ورود هواپیماها ایر باس به کشور نوع کار و بهره برداری از آن نیز از سوی مسئولان تعریف خواهد شد.

۱۳۹۶/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...