نسخه چاپی

تعطیلی خدمات دولتی در نیوجرسی آمریكا

شبكه خبری سی ان ان گزارش داد: به دلیل نبود بودجه ، نهادهای غیرضروری دولتی در دو ایالت نیوجرسی و مین آمریكا بسته شدند و خدمات دولتی در این دو ایالت تعطیل شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: به دلیل نبود بودجه ، نهادهای غیرضروری دولتی در دو ایالت نیوجرسی و مین آمریکا بسته شدند و خدمات دولتی در این دو ایالت تعطیل شد.

'پل لپیج' (Paul LePage) فرماندار ایالت مین آمریکا در نبود بودجه و تصویب نشدن آن از سوی مجلس ایالتی حالت 'فوق العاده اجتماعی' اعلام کرد.

سی ان ان اضافه کرد: فعالیت تمامی نهادهای غیرضروری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. اعلام حالت فوق العاده در این ایالت از آمریکا نیز از اول ماه جولای (10 تیرماه) و پس از آنکه قانونگذاران در تصویب بودجه که موعد آن 30 ژوئن (9تیرماه) و آخرین فرصت برای سال مالی ایالت مین بود، آغاز شد.

بنا براین گزارش، فرماندار ایالت مین که لایحه بودجه این ایالت را در ماه ژانویه گذشته ارسال کرده بود، در این باره در بیانیه ای اعلام کرد : این مساله امروز و فردا نیست، این مساله آینده ایالت مین است که شهروندان آن به اندازه کافی مالیات خود را پرداخت کرده اند و مالیات بیشتری بر آنها اعمال نمی کنم چراکه در بودجه کلی از مالیات ها کاسته شده است، ایالت مین به اندازه کافی عایدی دارد تا بتواند بدون افزایش مالیات ها بودجه دولتی را تامین کند.

سی ان ان درادامه افزود: قانونگذاران ایالت نیوجرسی نیز روز یکشنبه (روز گذشته) بدون تصویب بودجه به خانه های خود رفتند و منجر به تعطیل شدن مراکز دولتی در این ایالت شدند.
'کریس کریستی' فرماندار جمهوریخواه ایالت نیوجرسی نیز حالت فوق العاده دراین ایالت را به امضا رساند اما همچنان اجازه فعالیت خدمات دولتی همچون ادامه به کار اداره پلیس، بیمارستان های دولتی و خدمات رفاهی دولتی را داد.

سی ان ان افزود: نبود بودجه در ایالت نیوجرسی همچنین منجر به بسته شدن 40 پارک دولتی ، مکان های گردشگری دراین ایالت شد.فرماندار نیوجرسی برگزاری مناسبت ها در چنین امکانی را لغو کرد.

سی ان ان دراین گزارش به علت تصویب نشدن بودجه سال مالی این دو ایالت از آمریکا اشاره ای نکرد. ایالت های نیوجرسی و مین هردو از ایالت هایی هستند که در منتهی الیه شمال شرق آمریکا قرار دارند.

۱۳۹۶/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...