نسخه چاپی

قیمت دلار، سكه و طلا در بازار امروز

در بازار ارز دلار آمریكا و در بازار طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار با كاهش قیمت نسبت به روز گذشته مواجه شده‌اند و هر كدام به ترتیب ۳۷۸۲ و ۱۱۵ هزار و ۸۷۲ تومان داد و ستد می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: در بازار ارز دلار آمریکا و در بازار طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته مواجه شده‌اند و هر کدام به ترتیب ۳۷۸۲ و ۱۱۵ هزار و ۸۷۲ تومان داد و ستد می‌شوند.

در بازار سکه، انواع سکه به غیر از سکه تمام طرح جدید در مقایسه با روز قبل ثبات قیمت دارد. به گونه ای که نیم سکه ۶۵۱ هزار تومان، ربع سکه ۳۸۱ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۲ هزار تومان قیمت دارند. در این میان سکه تمام طرح جدید با کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و ۲۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

در بازار ارز نیز یورو بدون تغییر مانده و ۴۴۱۸ تومان عرضه می‌شود. پوند انگلستان، لیر ترکیه و درهم امارات هم با کاهش سه تومانی قیمت در مقایسه با دیروز به ترتیب ۴۹۳۶ تومان، ‌۱۱۰۸ تومان و ۱۰۳۲ تومان عرضه می‌شوند.

از سوی دیگر دلار مبادله‌ای نیز در بازار امروز ۳۲۵۱ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

همچنین هر اونس طلا برای معاملات در بازارهای جهانی در آستانه ۱۲۳۷ دلار قرار گرفته است که نشان‌دهنده کاهش پنج دلاری نسبت به روز قبل است.

لازم به ذکر است قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.

۱۳۹۶/۴/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...