نسخه چاپی

نفوذ نیروی دریایی سپاه به اطلاعات دشمن

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نیروهای سایبری ما به راحتی به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن، دست یافته‌اند و اصول نبرد سایبری به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا كرده است.

به گزارش نمابه نقل ازفارس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در مراسم افتتاح سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه، با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و ماهیت نظام سلطه استکباری، خاطرنشان کرد: دشمنی ما با آمریکا، دشمنی حق با باطل است.

فدوی ضمن تقدیر از دست اندرکاران راه‌اندازی سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه، گفت: ما باید دائما خودارزیابی داشته باشیم و در حوزه‌های مختلف، خود را با آن چه باید باشیم مقایسه کنیم و نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به فعالیت روزافزون دشمن در فضای مجازی و تشکیل شبکه‌های ماهواره‌ای افزود: ضد انقلاب در یک ماه گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای به شبکه‌های فارسی زبان خود، افزوده است و با توجه به روندی که شاهد آن هستیم، ما باید در این حوزه‌ها با بهره‌گیری از متخصصانمان،‌ با جدیت و عزم بیشتری ورود پیدا کنیم.

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع امنیت و حفاظت از اطلاعات اشاره کرد و گفت: اگر در سیستم‌های ما امنیت لازم وجود نداشته باشد، دشمن به راحتی می‌تواند از اطلاعات مجموعه ما استفاده کند.

وی افزود: دشمن امروز حاضر است برای بدست آوردن کوچکترین اطلاعات ما، میلیاردها هزینه کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت اطلاعاتی برای سپاه، به منزله یک شاه کلید است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی در پایان افزود: بحمدالله امروز نیروهای سایبری ما به راحتی به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن دست یافته‌اند و اصول نبرد سایبری به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا کرده است.

۱۳۹۱/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...