نسخه چاپی

3 بازیكن استقلال در برزخ تصمیم‌گیری باشگاه

باشگاه استقلال بسیاری از امور نقل و انتقالاتی‌اش را انجام داده اما هنوز پرونده نقل و انتقالات این تیم به طور كامل بسته نشده است.

به گزارش نما، هرچند این احتمال وجود داشت که استقلال بر خلاف فصل گذشته فعالیت کمتری در نقل و انتقالات داشته باشد، اما جریانات فوتبال این باشگاه و مسئولانش را به سمتی برد که ناچار به حضوری پر سر و صدا در بازار نقل و انتقالات شدند. مسئولان باشگاه استقلال به جز کاوه رضایی، هر کدام از بازیکنان سابق که قراردادشان با این باشگاه به اتمام رسیده بود را راضی و حفظ کردند تا در زمینه حفظ موجودی خود موفق باشند. ضمن این که آنها بازیکنانی که مدنظر داشتند را هم جذب کردند تا رضایتمندی هواداران این باشگاه در نقل و انتقالات به حداکثر برسد. با این وجود هنوز ممکن است در چارچوب بازیکنان این تیم کم و زیاد صورت گیرد.

کادر فنی استقلال روی حفظ رابسون جانواریو بهترین مدافع فصل گذشته این تیم تاکید داشت که این امر هنوز اتفاق نیفتاده است. آنها نظر چندان مساعدی روی هرایر مگویان که تحت قراردادشان بود نداشتند اما جریانات به سمت و سویی رفته که مگویان در حال حاضر در تمرینات این تیم حضور دارد و حتی در اردوی خارج از کشور هم تیمش را هم همراهی می‌کند و هیچ بعید نیست از یکسو به دلیل انتظار دریافت مطالبات فصل گذشته‌اش از این تیم و عدم توفیق در بازگرداندن رابسون و جذب رضاییان از سوی دیگر، این بازیکن حفظ شود.

پندار توفیقی مسئولی نقل و انتقالات این باشگاه روز گذشته طی اظهار نظری از بهنام برزای نیز در زمره بازیکنانی نام برد که باید تکلیفش مشخص شود. بازیکنی که قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده بود و هیچ تماسی از سوی باشگاه با او گرفته نشده تا چنین به نظر برسد که این بازیکن هم مورد نیاز و مورد نظر کادر فنی استقلال نیست. اما اظهار نظر روز گذشته توفیقی فرضیه دیگری ایجاد کرد تا چنین تصور شود که برزای هم راه بازگشت به استقلال دارد.

به این ترتیب باید گفت پرونده رابسون، مگویان و برزای هنوز با استقلال به طور کامل مشخص نشده و این سه بازیکن به نوعی در برزخ هستند. مگویان همراه با تیم تمرین می کند، اما مطمئن نیست فصل را با آبی پوشان شروع کند. رابسون کیلومترها از آبی‌ها دور است اما استقلالی‌ها دوست دارند او را به تیم شان اضافه کنند. برزای همراه استقلالی‌ها نیست و هنوز کادر فنی این تیم در مورد او به جمعبندی نهایی نرسیده است. نه مشخص است که او از این تیم جدا می‌شود و نه مشخص است که به جمع آبی پوشان باز خواهد گشت.
منبع: مهر

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...