نسخه چاپی

بازیگر وضعیت سفید با آشوب به تلویزیون برمی‌گردد

بازیگر سریال "وضعیت سفید" گفت: هنرمند هنرمند نیست اگر مردم او را نبینند. كار هنری و در این مجال سریال باید درخور و شایسته مردم ساخته شود و به سلیقه مخاطب ارج نهاده و آن را ارتقا بخشد.

به گزارش نما،‌ عباس غزالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: فعلاً در در هیچ فیلمی بازی نمی‌کنم ولی دو اثر سینمایی به نام‌های "من یوسفم، مادر" و "همه چی عادیه" را از سال گذشته برای اکران در نوبت دارم.
وی درباره حضور دوباره‌اش در تلویزیون تصریح کرد: پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون و تمرکز روی سینما به مدت سه ماه است که فیلمبرداری سریال "آشوب" را پشت سر می‌گذارم. حدوداً 50 درصد از کار فیلمبرداری شده و این سریال از مهر ماه امسال روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر سریال "وضعیت سفید" درباره سریال "آشوب" ادامه داد: پروژه آشوب از آن دست آثاری است که از همان ابتدا جذب فیلمنامه‌اش شدم. در این سریال نقش اصلی را برعهده داشته و در کنار گروهی بسیار حرفه‌ای و با انگیزه مشغول کار هستم و تمام تلاش ما بر این است تا سریالی با کیفیت و درخور مخاطب ارائه شود.
وی در مورد مضمون سریال آشوب افزود: قصه این سریال به زمان بعد از انقلاب برگشته و در خرمشهر سپری می‌شود. آشوب سریال عاشقانه‌ای مربوط به آدم‌های آن دوران است و در میانه‌های داستان این روایت با ورود دشمن به خرمشهر و آغاز جنگ آمیخته شده و 29 روز مقاومت مردم خرمشهر را به تصویر می‌کشد.
بازیگر فیلم "قیچی" در مورد موفقیت دوباره در قالب اثری تلویزیونی اذعان کرد: هنرمند هنرمند نیست اگر مردم او را نبینند. کار هنری و در این مجال سریال آشوب باید درخور و شایسته مردم ساخته شود و به سلیقه مخاطب ارج نهاده و آن را ارتقا بخشد. ما همه تلاشمان را برای کاری در شان مخاطب انجام می‌دهیم تا توقعی که مردم از من دارند را برآورده شود.

وی درباره حضور پررنگ خود در سریال وضعیت سفید و مقایسه همیشگی حضورش در آن اثر خاطرنشان کرد: نمی‌شود وضعیت سفید را با آشوب قیاس کرد چون شرایط هر اثر با دیگری متفاوت است. وضعیت سفید نزدیک به دوسال برای ساخت زمان برد و در شرایط خاص خود ساخته شد. بازی من هم در آن زمان بسته به فیلمنامه و کارگردانی رقم خورد و در خاطر ماند. سریال آشوب در 23 قسمت مخاطب را قانع خواهد کرد و مطمئنم که مخاطب این اثر را دوست خواهد داشت زیرا همه دوستان با تمام انرژی برای کاری استاندارد تلاش می‌کنند.
منبع: میزان

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...