نسخه چاپی

دفاع حامی گروهك تروریستی منافقین از جمعیت موسوم به امام علی‌(ع)

به دنبال افشاگری‌ها درباره ماهیت ضد اسلامی و ضد مردمی جمعیت موسوم به امام علی‌(ع) یكی از وابستگان گروهك تروریستی منافقین در وب‌سایت رادیو زمانه‌ از این جمعیت دفاع كرد.

به گزارش نما، به دنبال افشاگری‌ها درباره ماهیت ضد اسلامی و ضد مردمی جمعیت موسوم به امام علی‌(ع) که تحت عنوان خیریه و با شعارهای مذهبی به جذب جوانان و دانشجویان اشتغال دارد، یکی از وابستگان گروهک تروریستی منافقین در وب‌سایت رادیو زمانه‌(از پروژه‌های کودتای مخملی که با بودجه سرویس‌های اطلاعاتی هلند اداره می‌شود) از این جمعیت دفاع کرد و آن را یک نهاد باسابقه جامعه مدنی خواند که در زمینه‌های خیریه و البته تغییر ساختار در ایران فعالیت می‌کند! این حامی تروریسم که تحت عنوان کنشگر و پژوهشگر حقوق کودک از کارشناسان رادیو صدای آمریکا‌(وابسته به دولت ضد بشری آمریکا و پشتیبان رژیم‌های کودک‌کش اسرائیل و آل سعود) به شمار می‌آید، توضیح نمی‌دهد که در میان این تعاریف به ظاهر حقوق بشری و دمکراتیک، تروریسم مهیب منافقین چه جایگاهی داشته و دارد!


وی که مطلبش در دفاع از جمعیت موسوم به امام علی‌(ع) در وب‌سایت گویانیوز (وابسته به سازمان سیا) نیز درج گردید، آموزش‌های جنسی این جمعیت به کودکان بر اساس سند ۲۰۳۰ را یکی از بهترین کارهای جمعیت یاد شده دانسته که آن را از یک موسسه خیریه فراتر برده و به عرصه‌های تغییر ساختاری وارد می‌سازد!


تروریست فوق‌الذکر، سوابق تاریک و کارنامه سیاه و وابستگی‌های شارمین میمندی‌نژاد (رئیس جمعیت) و پدرش را غیرمرتبط با عملکرد جمعیت موسوم به امام علی‌(ع) به شمار آورده ولی در مورد تاثیر تفکرات انحرافی وی در آموزش‌های به اصطلاح ساختاری برای کودکان توضیحی نمی‌دهد. این در حالی است که به گواهی تاریخ‌، تروریسم دهشتناک منافقین نیز در ابتدا از همین‌گونه انحرافات فکری آغاز شد، آن هم در شرایطی که وابستگی علنی به محافل جهانی سلطه نداشتند اما ادامه آن، هم به مزدوری فاجعه‌بار برای امثال صدام و اسرائیل و داعش انجامید و هم فجایع تکان‌دهنده‌ای در حق ملت ایران و عراق مرتکب شدند. اما وابستگی مدیران جمعیت موسوم به امام علی‌(ع) به کانون‌های به اصطلاح جهانی و سلطه‌گر دیری است علنی شده!
منبع: کیهان

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...