نسخه چاپی

«قهرمانان كوچك» جای «قاتل اهلی» در سینماها را گرفتند

برخلاف اخبار گذشته، پس از نمایش «سارا و آیدا»، فیلم «قهرمانان كوچك» در گروه آزادی اكران می‌شود و سپس «قاتل اهلی» در اكران پائیزی به سینماها می‌آید.

به گزارش نما،‌ مدتی قبل خبری مبنی بر اکران قاتل اهلی پس از سارا آیدا منتشر شده بود که امروز با انتشار خبری جدید اعلام شد که قهرمانان کوچک اولین فیلم رزمی- کمدی جای این فیلم را گرفته است.قرار است پس از پایان نمایش فیلم «سارا و آیدا» فیلم «قهرمانان کوچک» از 15 مهرماه در گروه آزادی اکران شود و اکران «قاتل اهلی» به زمان دیگری موکول شود.
"قهرمانان کوچک"، به نویسندگی و کارگردانی حسین قناعت اولین فیلم کمدی رزمی است که با مخاطب قرار دادن نوجوانان تلاش دارد، آنان را با مقوله تولید ملی آشنا کرده و به ورزش علاقه مند کند، معضل قاچاق کالا موضوعی است که در این فیلم به خوبی به آن پرداخته شده است.
این فیلم توانسته در سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده و با استقبال زیادی روبه رو شود.
برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، ، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگران این فیلم هستند.
فهرست عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: محیا آقاحسینی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، دستیار اول و برنامه‌ریزی: آرش حسن‌پور، منشی صحنه: مونا احدی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: نسیم اسدپور.

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...