نسخه چاپی

چرا وزارت خارجه سفیر فرانسه را احضار نكرد؟

درحالی كه ظریف در فرانسه به سر می‌برد منافقین در پاریس گردهمایی برگزار كردند كه این سئوال را به‌وجود آورد؛ وزارت خارجه مقابل این عمل فرانسوی‌ها كه حسن نیت‌ آنان را زیر سئوال می‌برد،‌ چه كرد؟

به گزارش نما گردهمایی سالیانه گروهک تروریستی منافقین در روز ۱۰ تیرماه در پاریس، یک روز پس از دیدار محمد جواد ظریف و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه برگزارشد.

در این گردهمایی ایران‌ستیزانی چون «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک، «جان بولتون» سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل، «ترکی الفیصل» و همچنین هیئتی از گروه معارضان سوری جمع آمده بودند تا پای سخنرانی سران گروهکی بنشینند که در کارنامه خود قتل عام حدود ۱۷ هزار نفر از ملت و مقامات ایران را ثبت کرده و امروز جزو منفورترین چهره‌ها در میان ملت ایران به حساب می‌آیند.

موج خشمی که چندی است از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به برگزاری این همایش توسط فرقه رجوی به‌وجود آمد خودگویای نفرت مردم ایران از این گروهک تروریستی است.

حال گروهک تروریستی که حتی اعضای خود را به استثمار می‌کشند و افشاگری‌های زیادی علیه آنان خصوصا توسط اعضای زن فرار کرده از این فرقه در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شده است علیه ایران در خاک فرانسه به اسم آزادی بیان عرض اندام می‌کند و سعی دارد با عرضه خود به آمریکا و سعودی‌ها خویش را احیا کند، اما وزارت‌خارجه ایران با بی‌توجهی به مانور تروریست‌های ضدانقلاب، هیچ اقدامی ولو حداقلی آن هم در حد احضار سفیر فرانسه انجام نداده است.

اهمال کاری وزارت خارجه درباره منافقین حتی با وجود اینکه افکارعمومی کشورمان به صورت خودجودش در شبکه‌های اجتماعی علیه اعمال قبیح این تروریست‌ها وارد عمل شد، سئوال بزرگی است که به نظر می‌رسد وزارت تحت فرمان محمد جواد ظریف بایستی بدان پاسخ دهد.

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...