نسخه چاپی

رويانيان :

حرف های زیادی را به عمد زدم چون مصلحت ایجاب می كرد

عکس خبري -حرف هاي زيادي را به عمد زدم چون مصلحت ايجاب مي کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع هواداران این باشگاه گفت: برای حفظ حرمت ها وهمچنین آرامش تیم، خیلی چیزها را نگفتم. بسیاری حرف ها را هم به عمد زدم چون مصلحت پرسپولیس ایجاب می كرد.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه پرسپولیس؛ محمد رویانیان روز شنبه در محل تمرین سرخپوشان به هواداران افزود: حرف های زیادی هست که نگفتم و آنها را در دل نگه داشته ام.

وی در پاسخ به خواست تعدادی از تماشاگران حاضر در محل تمرین برای بیان همه حقایق اضافه کرد:من نمی توانم همه مسائل درون خانواده را فاش کنم ونمی توانم اعتبار دیگران را نادیده گرفته و آن را نابود کنم. از سوی دیگر باید آرامش تیم حفظ شود و طرح همه مسائل با این امر سازگار نیست.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین جلسه ای با بازیکنان داشت و با آنها گفتگو کرد.

رویانیان به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع) هدیه ای را هم برای بازیکنان در نظر گرفته بود که به آنها اهداء شد.

وی سپس خطاب به بازیکنان گفت:ماهمه باید با هم باشیم و انسجام تیمی را حفظ کنیم وباید آرامش داشته باشید. ممکن است هر فردی اشتباه کند، ما انسان هستیم و انسان جایزالخطاست . ولی باید حواستان جمع باشد و اشتباهی نکنید که باعث تخریب تیم شود. اگر هم کسی اشتباه کرد، سایرین باید تلاش کنند که اشتباه را جبران کرده یا اثر آنرا کم کنند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی قبل تمام شد، به آن پیروزی فکر نکنید. به این فکر کنید که باید بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. سایپا حریف قدرتمندی است و باید با جدیت تمام تلاش کنید و توانایی خود را نشان بدهید. ما یک فوتبال جوانمردانه می خواهیم که در نهایت با کسب 3 امتیاز همراه باشد.

رویانیان با اشاره به شرایط علی کریمی افزود: در مورد کریمی آنچه مصلحت پرسپولیس و تیم باشد انجام می دهم. او بازیکن بزرگی است و من احترام او را حفظ خواهم کرد و در همه حال مصلحت تیم و پرسپولیس را در نظر می گیرم و اینها با یکدیگر مغایرت نخواهند داشت. به هر حال سرمربی تیم نظراتی دارد که در جای خود مهم است و باید آن را مد نظر داشته باشیم.

۱۳۹۱/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...