نسخه چاپی

دستگیری 40 متجاوز مرزی توسط هنگ مرزی تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی از شناسایی و دستگیری ۴۰ متجاوز مرزی توسط هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش نما، سردار ماشاءالله جان‌نثار اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی تایباد در راستای جلوگیری از ورود و خروج غیرمجاز از مرزهای کشور اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار دادند. مرزداران در این رابطه از قصد ورود غیرمجاز تعدادی از اتباع بیگانه به کشور مطلع شده و بلافاصله با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی به رصد کامل نوار مرزی پرداختند.

وی تصریح کرد : مرزداران طی یک هفته گذشته ده‌ها نفر را که در حال ورود به خاک کشورمان بودند مشاهده کرده و به محض ورود آنان به خاک کشورمان در عملیاتی ضربتی آنها را بازداشت کردند. مرزداران موفق شدند در پی این عملیات‌ها 40 متجاوز مرزی را دستگیر و از ورود آنان به عمق خاک کشور جلوگیری کنند.

سردار جان‌نثار در ادامه از کشف 1669 سکه قدیمی توسط مرزداران این فرماندهی در هنگ تایباد خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای کار اطلاعاتی و برخورد با قاچاق کالا و ارز، مرزداران این فرماندهی در حین بازرسی مسافرانی که قصد ورود به کشور را داشتند، موفق شدند 1669 سکه با قدمت تاریخی و ارزش فرهنگی کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر قاچاقچی سکه دستگیر شد، گفت: مرزبانان و مرزداران این استان همواره در جهت حراست و حفاظت از مرزها و برخورد با قاچاقچیان تلاش کرده و امنیت موجود حاصل ایثارگری‌ها و تلاش‌های آنها و همه شهداست.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...