نسخه چاپی

رئیس‌جمهور پاسخ دهد

رئیس كمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس، درباره شكایت نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس در خصوص تعداد زیاد همراهان رئیس جمهوری در سفر نیویورك، تصریح كرد: این شكایت هفته گذشته به كمیسیون اصل نود فرستاده شد و در صورتی كه دولت نتواند به این موضوع پاسخی قانع كننده دهد، به عنوان یك ایراد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش نما، محمد‌علی پور‌مختار در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره شکایت نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره ۱۶۰ همراه رئیس جمهور در سفر نیویورک، گفت: این شکایت هفته گذشته به کمیسیون اصل نود ارسال شد که بررسی این شکایت در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است که طی فرآیندی به آن رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودر‌آهنگ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این شکایت بیان شده است که تعداد بالای همراهان دولت در سفر احمدی‌نژاد به نیویورک، غیر‌ضروری و باعث افزایش هزینه‌های دولت و کشور شده است.

وی افزود: کمیسیون اصل نود‌م قانون اساسی کشور تعداد افراد و دلایل سفر هیات همراه دولت را مورد بررسی قرار می‌دهد و با دولت و یا معاونت پارلمانی ریاست جمهوری مکاتبه صورت گیرد و پس از پاسخ دولت، نظر نهایی کمیسیون راجع این پرونده اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس، یادآور شد: در صورتی که دولت نتواند کمیسیون را در مورد دلایل تعداد بالای هیات همراه رئیس جمهور در سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل قانع کند، این مسئله به عنوان یک ایراد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس با یادآوری شکایت خود از رئیس جمهور به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به دلیل تعداد زیاد همراهان وی در سفر نیویورک، خواستار آن شد که این کمیسیون هر چه سریعتر به این شکایت رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.

۱۳۹۱/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...