نسخه چاپی

ساعدی در گفتگو با نما، مطرح كرد:

دولت درباره مدیریت سازمان محیط زیست تجدیدنظر كند/ رئیس سازمان محیط زیست بودن تنها به لباس سبز بر تن كردن نیست

عکس خبري -دولت درباره مديريت سازمان محيط زيست تجديدنظر کند/ رئيس سازمان محيط زيست بودن تنها به لباس سبز بر تن کردن نيست

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه گفت: سفرهایی كه خانم ابتكار انجام می دهد برای رفع مشكلات زیست محیطی كشور نیست بلكه در این سفرها تنها به ارائه گزارش و آمار بسنده می كند و بیشتر وقت خود را سفر گردش و تفریح می كند.

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم دشت ازادگان و هویزه در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به اقدامات رئیس سازمان محیط زیست کشور، گفت: به نظر می رسد رئیس جمهور با توجه به عملکرد تیم اجرایی دولت مطبوعش مخصوصا در بخش محیط زیست می بایست جهت جلوگیری از افزایش چالش های زیست محیطی بر انتخاب ریاست محیط زیست تجدید نظر کند.
وی در ادامه افزود: خانم ابتکار با نمره ای که از امتحان خود در مدت چهار ساله ریاستش بر سازمان محیط زیست گرفت نشان داد که توانایی اداره کردن چنین سازمانی را ندراد.
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه ادامه داد: خانم ابتکار در مدت ریاستش نشان داد که توانایی رویارویی با مشکلات و چالش های زیست محیطی در کشور را ندارد و خود یکی از اعوامل ایجاد چالش ها به شمار می رود.
ساعدی تصریح کرد: رئیس محیط زیست در طول مدت ریاستش نشان داد که توانایی بالایی در ارائه گزارش و بازی کردن با کلمات دارد.
نماینده دشت آزادگان و هویزه در ادامه با تأکید بر این مطلب که دوستدار محیط زیست بودن تنها به این نیست که مسئول آن سازمان لباس به رنگ طبیعت بر تن کند، گفت: محیط زیست نیاز به بررسی و بازرسی های مستمر مسئولان دارد و مسئول چنین نهادی باید از تمام وجود دلسوز محیط زیست باشد وبرای آبادانی و بهبود وضعیت محیط زیست کشور از جان و دل مایه بگذارد.
وی ادامه داد: بیشتر چالش هایی که در بحث محیط زیست کشور طی ریاست خانم ابتکار شاهد هستیم حکایت از سوء مدیریت ایشان دارد و این سوء مدیریت باعث شده تا در بسیاری از کلان شهر ها مردم با مشکلات زیست محیطی دست و پنجه نرم کنند.
ساعدی در ادامه به سفرهای گردشی رئیس سازمان محیط زیست به استان ها و شهرها اشاره کرد و اذعان داشت: سفرهایی که خانم ابتکار انجام می دهد برای رفع مشکلات زیست محیطی کشور نیست بلکه در این سفرها تنها به ارائه گزارش و آمار بسنده می کند و بیشتر وقت خود را در سفر به گردش و تفریح می پردازد تا انجام مسئولیت خطیرش.
عضو کمیسیون انرژی مجلس به انتساب مدیران سازمان های زیست محیطی کشور اشاره و تصریح کرد: خانم ابتکار مدیرانی را برای سازمان محیط زیست کشور انتخاب می کند که این افراد تجربه و سابقه زیست محیطی ندراند و به جرأت می توانیم بگوییم که خانم ابتکار در انتخاب مدیرانش به تخصص و سوء پیشنیه افراد توجه ندارد و تنها افراد را بر اساس سلایق شخصی به عنوان مدیر سازمان محیط زیست استانی انتخاب می کند.

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...