نسخه چاپی

اوباما و رامنی برای مناظره آماده می‌شوند

عکس خبري - اوباما و رامني براي مناظره آماده مي‌شوند

رئیس‌جمهوری آمریكا و رقیب جمهوری‌خواه وی در انتخابات ریاست‌جمهوری‌خواه ۲۰۱۲ آمریكا، خود را برای برگزاری یك مناظره جدی كه قرار است روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، آماده می‌كنند.

به گزارش نما، فارس به نقل از شبکه «فرانس24» نوشت: «باراک اوباما» و «میت رامنی» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 برای مناظره روز چهارشنبه هفته جاری آماده می‌شوند.

در حالیکه حدود 38 روز دیگر تا روز برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا که قرار است در 6 نوامبر برگزار شود، زمان باقی مانده است، رامنی یک روز آرام را در «ماساچوست» گذرانده است و هر یک از دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تلاش می‌کنند تا بتوانند آراء مردم آمریکا در ایالات متغیر که نقش مهمی در انتخابات دارند را جلب کنند.

گزارش ها نشان می‌دهد که اوباما در نظر دارد امروز یکشنبه به «نوادا» سفر کند و به مدت دو روز در روستای «هندرسون» برای مناظره روز چهارشنبه با رامنی آماده شود.

رامنی که در نظرسنجی‌ها بعد از اوباما قرار دارد، اعلام کرده که در مناظره با رئیس‌جمهوری آمریکا عملکرد بهتری خواهد داشت.

رامنی روز جمعه هفته گذشته به خبرنگاران اعلام کرد: مردم آمریکا با دقت به این مکالمه گوش خواهند کرد و می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می‌تواند به خانواده آنها کمک کند، چه کسی قادر خواهد بود اقتصاد آمریکا را به مسیر اصلی بیاورد و آنها بر اساس آنچه که بهترین منافع کشور ما و خانواده‌های آنها است، تصمیم‌گیری می‌کنند. امیدوارم که بتوانم به شیوه‌ای این مسئله را توضیح دهم که مردم متوجه شوند و اگر آنها این مسئله را درک کنند، من رئیس‌جمهور خواهم شد.

۱۳۹۱/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...