نسخه چاپی

منبع انفجارهای تبریز چه بود؟

پلیس منبع انفجارهای تبریز را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با رد تمام شایعات مربوط به منبع انفجارهای شب گذشته تاکنون در تبریز گفت: صداهای مهیب شنیده شده ناشی از تست لوله‌های اصلی خطوط لوله گاز در سطح شهر بوده است.

سرهنگ «علی اسمعیل‌پور» با اظهار تأسف از عدم اطلاع‌رسانی دستگاه‌های مربوطه نسبت به این موضوع، افزود: نخستین صدای مهیب ایجاد شده در روزهای گذشته در محله‌ی بارون آواک اتفاق افتاد که بنده شخصاً در محل حضور یافته و از مراحل کامل تست خطوط لوله گاز و علت صداهای ایجاد شده مطلع شدم.

وی در عین حال با اشاره به لزوم هماهنگی نهادهای مسئول در خصوص طرح‌های مشابه، گفت: با توجه به احتمال شایعه‌پراکنی و حساسیت جامعه، باید دستگاه‌های مسئول پیش از هر اقدامی از طریق رسانه‌های جمعی نسبت به اطلاع‌رسانی‌های لازم اقدام کنند.

اسمعیل‌پور ادامه داد: جالب این‌که وقتی از شرکت گاز استعلام شد، آن‌ها نیز از موضوع اطلاع نداشتند و بعد مشخص شد که صدای مذکور ناشی از تست دوره‌ای خطوط لوله گاز از طریق پیمانکار بوده است.

وی اعلام کرد که نیروی انتظامی آمادگی دارد به‌منظور رفع هرگونه نگرانی و جلوگیری از شایعه‌پراکنی، با هماهنگی‌های لازم خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی در محل تست خطوط لوله گاز حضور یافته و از نزدیک با روند کار آشنا شوند.

۱۳۹۶/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...