نسخه چاپی

واكنش سازمان سینمایی به بیانیه اصناف

سخنگوی سازمان سینمایی اعلام كرد بیانیه‌ای كه امروز منتشر شده حاوی نام‌ها و عناوینی است كه هیچ كدام جایگاه قانونی ندارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در پی انتشار بیانیه اصناف سینمای ایران، «سعید رجبی فروتن» سخنگوی سازمان سینمایی توضیحاتی را درباره بیانیه منتشر شده به خبرگزاری‌ها ارائه داد.

متن کامل توضیحات سخنگوی سازمان سینمایی بدین شرح است:

بیانیه‌ای که امروز منتشر شده حاوی نام‌ها و عناوینی است که هیچ کدام جایگاه قانونی ندارند و بدیهی است هر تقاضا و طرح موضوعی تحت این عناوین نمی‌تواند مورد اعتنا باشد. آنچه که قابل تاکید می‌باشد، این است که سازمان سینمایی از هر اقدام و تصمیمی که بر تشکیل صنوف سینمایی قانونمند و دیگر تشکل‌های مرتبط وفق ضوابط و آیین‌نامه‌های موجود در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی که زیر نظر هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی و هنری صورت پذیرد استقبال خواهد کرد.

در خصوص تقاضایی که برا‌ی حضور نماینده وزارت ارشاد در شورای باز‌نویسی اساسنامه خانه سینما مطرح شده باید اضافه کرد آقای رئیس جمهور پیشنهاد‌های مختلفی ارائه داده‌اند که از آن میان حضور یک نماینده از طرف ایشان در این شورا جدی‌تربود ولی هنوز هیچ دستورالعمل قطعی از طرف ایشان به وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سازمان سینمایی در خصوص شورای مذکور ابلاغ نشده است.

۱۳۹۱/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...